Susanna

Plötsligt var man här igen.
Som så många andra gånger så började skriv ivern växa sig allt större igen, och här sitter jag nu, och skriver det första inlägget sedan december förra året.
Mycket har hänt, och endå inte. Detta hetsiga liv rullar på precis lika fort som förut.
Barnen växer.
Avicii ska börja dagis i höst. Jag ser både fram emot det, men sam tidigt gråter jag i smyg när ingen ser över att min busunge blivit så stor.
3 år i höst.
Dagis.
För mig är det liksom en stor sak att någon börjar dagis, jag förlorar en liten del av dem. Tiden hemma tillsammans där just tiden inte har någon betydelse är förbi och en helt ny vardag oh värld öppnar sig för dem.
Alfa är ju förstås fortfarandevis hemma med mig (och Avicii kommer bara gå någon dag i veckan).
Alfa har fått rör i öronen föresten! Kommer inte exakt ihåg hur mycket jag hann skriva om det förut, men han sover i varje fall som en stock och äter som en häst och det är ju underbart!💗
 
För stunden har jag de tre mindre barnen och Lilja hemma. Leevi och Lionel är uppe i österbotten. Lilja ville inte förlja med utan enbart vara hemma istället och så fick det bli. Tror hon tycker det är väldigt nice att få ta lite egentid och bara chilla.
 
Idag väckte jag båda tjejerna (bebis killarna var ju redan vakna) och beordrade att dom skulle gå raka vägen ut till bilen. Sedan åkte vi och handlade upp lite frukost och begav oss ut till Ramsholmen för att äta frukost picnik där på stora gräsmattan.
Inte klokt hur varmt det var trots att klockan inte var mera än 9 på morgonen!
 
 
 
Nu i denna stund sitter vi alla inne med fönster och dörrar stängda och försöker hålla den varma luften ute. Fick lov att ta in kaninen också för det är endå två grader svalare inomhus än ute.
 
Nu ska jag alldeles strax ha ett möte och så ska vi åka och svalka av oss till stranden hade jag tänkt.
 
Skönt att vara här igen!💗
Anonym

Härligt att du skriver igen! Höjdpunkten på dagen är man ser att du skrivit nåt nytt ! Kram!

Svar: Nämen så glad jag blir!😍😍
Susanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress