Susanna

Helgen då.
I Lördags var det ju alltså ingen mindre än JAG som åkte limousine hela vägen och till Kotka och tillbaka.
United Newland Crusaders spelande i finalen och VANN!🥳
Alltså det var så spännande och stämningen var verkligen på topp efter vinsten av "spaghetti pokalen"!
Efteråt var det fest på klubben "Monaco" i Lojo. 
Vi var tillbaka i Lojo igen vid 12-slaget på natten och hem åkte jag sedan lite över klockan 03.00 🥴

Jag var så trött på vägen hem i bilen och tänkte somna. Väl hemma var jag ju såklart att pumpa brösten (som var svällda som två meloner vid det här laget) och mannen fixade till lite nudlar till oss ❤️
Nästa morgon fick jag sedan frukost på sängen och allt?!😍
Älskling hade fixat pannkakor med jordgubbar, toast, kaffe och saft.
Oj så det var gott!
Efter det tog jag Alfa brevid mig och vi sover vidare till klockan 15 på dagen haha😅
Är ju utan tvekan det värsta med att vara ute, den enorma tröttheten eftersom man annars också lider av sömnbrist liksom.




Idag körde jag Aurora till dagis i vanlig ordning, och har knappt kunnat tro det, men Alfa har ätit upp all sin gröt, PLUS TVÅ PORTIONER BLOMKÅL OCH MOROT??!
Han liksom vaknade upp idag och typ bestämde bara att "idag kör jag!" Och började äta.
Kan ju vara något som bara hände idag, men i allafall, FRAMSTEG! ❤️

En riktigt skön start på veckan önskar jag er!
Kram//Sanna




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress