Susanna

Att skapa din egen spiral av positivitet.
Vilken start på denna Lördag morgon alltså?!
Har ibland svårt att förstå, att jag lyckats skapa mig en livsstil som gör det möjligt för mig att få börja mina dagar just såhär! 😍
 
 
 
 
 
Morgon promenad ner till bryggan med barnen och sedan kasta kläderna och ta sig ett uppfriskande dopp i havet.❤️
Detta år hoppas jag kunna få fortsätta bada hela vintern, känslan i kroppen efteråt är obeskrivlig och jag känner mig genast 10 år yngre och piggare haha 😄
 
Jag vill även tacka er för alla fina kommentarer i förra inlägget. Tycker det är helt fantastiskt att se hur fina människor det faktiskt finns där ute! Och att om vi bara vill så kan vi faktiskt vara snälla mot varandra och sprida glädje och positivitet.
Det är märkligt ibland hur hatet lätt tar över, hur vi annars aldrig kommentarer något, men har vi något dåligt å säga, ja då kan vi lägga ner en extra minut på att skriva en kommentar.
Jag vill uppmana er alla att genom att vara glad och positiv och att "hejja" på andra faktiskt ger en enormt bra kick!
Jag blir själv glad genom att gilla och kommentera andras bilder och blogginlägg. På så vis skapar jag mig en egen spiral av positiva vibes där jag själv trivs och mår bra.
 
 
Speciellt i allt detta vi går igenom nu, med Aviciis namn, myndigheter och rättegångar, så har jag känt mig rätt nere ibland. Jag blir arg, och känner hur hatet växer inom mig. Jag blir så arg på hela system och hur jäkla orättvist det kan vara.
Sedan måste jag bara tänka på att andas, se på vad jag har runtomkring mig. Försöka tänka på att det inte spelar någon roll om det står "Kalle Anka" på ett jädrans papper. Det ändrar endå inte på vår historia, på vem min son är eller det faktum att han heter Avicii.
 
 
 
Imorgon ska vi fira 2-års kalas och jag bollar åter med tanken på att ta upp vloggandet. Skulle vara en så fin öppning med Aviciis 2- års kalas. Känner en sådan enorm lust att visa er mera av vår vardag men är rädd för att min tid och ork inte skulle räcka till att klippa och redigera.
Någon som har tips på någon duktig som gillar att editera videos?
Tipsa mig gärna i så fall!
 
Nu ska jag chilla lite före det är dags att åka iväg till gymmet.
Ha en skön Lördag!💕
Kram//Sanna.
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress