Susanna

Senaste happening.
Jag hoppas verkligen att ni alla mår bra där ute! Själv känner jag mig en aning stressad faktiskt. Har haft enormt fullt upp, men skyller inte på någon annan än mig själv. Samtidigt som jag tycker det är kul att göra och uppleva så uppskattar jag ju även att ta det lugnt och gosa hemma med barnen. Att dela upp detta och finna balans känns svårt.
 
I helgen var jag ju inne i Huvudtsaden tilsammans med några andra babes från laget. Vi hade ju som sagt en photoshoot och befann oss i studion hela Söndagen (som ju också var Lionels födelsedag)
Ni som följer mig på instagram vet ju att vi gör en välgörenhetsgreg för Plan Suomi
Vi ska skapa en kalender där vi förmedlar starka athletiska kvinnor av alla de former och färger och amerikanska fotbollen är det huvudsakliga temat, of course!
All kosing vi sedan får in för kalendern (som kommer att printas och lanseras i November) sänds utan avdrag direkt till Plan suomi som ju hjälper barn i utvecklingsländer. Pengarna går till kläder, mat och mediciner men också till att framför allt flickor i dessa länder ska få gå i skola.💗
 
Det var minst sagt en händelserik dag och vi blev sponsrade av både Dime hair and beauty med hår och makeup, samt av Taco bell Suomi med underbar mat direkt till studion.
 
Jag håller som bäst på med att klippa ihop en youtube från dagen, men här kommer några smakbitar i from av bilder sålänge!
 
 
 
 
 
 
Plåtningen utfördes av duktiga Miika Storm Photography!
 
Ni har vell heller inte missat att en ny vlogg från min och Liljas shoppindag nu finns uppe på våran Youtube??
Tryck bara på känken HÄÄÄÄR så kommer ni dit!
 
Puss på er sålänge //Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress