Susanna

3 större grejjer som hänt under de senaste dagarna.
Här ekade det tomt under helgen. Har koncentrerat mig extra mycket på att bara vara fullt närvarande och har så gott som inte plockat upp telefonen en enda gång. Känner att det är ytterst viktigt för återhämtnigen att bara låta allt vara och enbart ta dagen som den kommer ibland💗
 
Igår firade jag och mannen vår andra bröllopsdag.
Som ni kanske vet så är ju detta en ärlig blogg om livet i allmänhet så har tyvärr inget glitter eller glamour att bjuda på.
Istället kan jag berätta för er att våran bil gick sönder.
Vädret var mer än piss det med, så det var ingen höjdare för mannen att försöka kolla felet med den ute på backen heller.
Avicii har någon form av utvecklings / trots -  fas och vaknar ibland på nätterna och gapskriker i ungerfär 45 minuter, helt otröstlig. Natten till Tisdag, våran bröllopsdag, var en sådan natt.
Alla barnen hade kompis med hem efter skolan också, så det var mer än fullt hus dagen lång.
Jag satt i pyjamas från morgon till kväll med skitigt hår och mjölkfläckar på t-shirten. 
Men vet ni vad?
 
Det spelar absolut ingen roll!
Vi fick iallfall till lite tortillas och drack av favvo-vinet till. Vi gick igenom bilder och videos från vårat vinterbröllop för två år sedan och blev blanka i ögonen båda två.
En tillbakablick på våran dag och allt med nuet kändes genast bättre, trots att bilen är sönder och vädret är piss så har vi varandra och vi har alltid varit så otroligt lyckliga tillsammans!
 
Vi har verkligen ett äktenskap och det är så mycket viktigare än själva datumet i slutändan. 😍
Våran tid kommer ännu, med middagar och hotell-weekends och det litar vi på båda två!
 
Har laddat upp en liten video med bilder från våran dag, ifall att någon av er vill ta del av vårat sagolika intima bröllop😊.
Klicka bara på linken HÄÄÄR så kommer ni dit!💕
 
 
En annan grej som tagit upp mycket av min focus är att vi har ansökt om Aviciis namn pånytt.
Äntligen ringde någon upp oss från magistraten. Någon som är lite mer insatt.
Denna person bad oss ansöka om Aviciis namn pånytt, vilket vi hade funderat på annars också med tanke på den uppgraderade namnlagen från och med år 2019.
Så, tillsammans skrev vi, mannnen och jag en helt ny fri ansökan, tillsammans med våra argument och motiveringar för typ 45:e gången.
Nu hoppas vi bara, för allt i världen att namnet godkänns och att vi äntligen får döpa både Avicii och Alfa💜💜
 
 
 
 
Den tredje saken som tagit upp  mycket av min tankekraft är mitt val att inleda en helt ny gren inom idrotten.
Imorgon har jag mina första gemensamma träningar i Amerikansk fotboll tillsammans med resten utav laget.
Jag har haft mycket att överväga och planera. Träningarna äger rum i Lojo så det innebär några riktigt långa kvällar i veckan med start från och med imorgon. Jag har mycket att lära om jag skall hinna med tills matchsäsongen börjar i Juni.
Det är ett riktigt bra lag jag får chans att spela med, och de siktar starkt på guld i år.
Jag har mycket att lära.
 
 
Meeeen, det som inte skrämmer dig en aning är inte heller tillräckligt, och jag har alltid kommit ikapp rätt fort inom diverse grejjer jag prövat på.
Är jäkligt envis och ambitiös, och ger mig fää`än inte före jag ligger på topp.
 
 
 Att sånt hörni!
 
Hur mår ni da?😄
 
Pöss/Sanna.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress