Susanna

Sol, bad, tältning och världsmästerskap.
Har njutit extremt av de senaste dagarna. Måendet är på topp, vädret är på topp och livet är bara för jäkla underbart.
När jag mår såhär bra är käns det helt absurt hur mycket hormonerna i kroppen faktiskt kan ställa till med ibland!
 
Mannen har investerat i 3 stycken fina tält åt oss och barnen var redan övernattat i ett av dom på gården. Tanken är att vi hela familjen kanske i helgen skulle åka iväg någonstans och tälta.
Jag har aldrig tälta med bebis förut och är vell kanske liiite nervös över det praktiska. Men å andra sidan, sålänge lilla Alfa har mig så har han ju allt han behöver. Sedan får man ju se till att ta med varma kläder till natten samt varm sovpåse.
Om det mot förmodan inte skulle få bra hade vi tänkt campa rätt så nära hemmet så att det bara är för mig att hoppa i bilen och komma hem med bebis/ bebisarna ut ifall att de inte skulle vara nöjda.
Avicii var dock stor förtjust i tältet redan så med han tror jag det inte att det blir några problem haha.....
Om det finns några riktiga "campare" här skulle jag gärna ta emot tips för hur på bästa sätt campa med riktigt små barn! ♥️
 
 
 
Sedan har jag gått och ansökt om en plats i  landslaget för Amerikansk fotboll också.
Kalla mig knäpp, men tänkte att jag ju inte har något att förlora och det enda du kommer ångra är chanserna du aldrig tog!
Världsmästerskapen kommer att spelas i Finland 2021 men på grund av korona epidemin så kan det vara att tävlingarna skjuts upp till år 2022.
Dock kommer laget sakta mak att börja sättas ihop och i höst får man provspela inför en plats i landslaget under 2 läger. Där plockas sedan spelare ut för att sedan påbörja träningar inför världsmästerskapen.
Jag är kanske galen som ansöker med min erfarenhet, men känner att det ger en enorm motivation!
Världsmästerskapen liksom?!!
 
Mitt val stod mellan att vara orolig över vad alla andra kommer tänka eller att ansöka.
Klart jag ansökte!
 
Nu gäller det bara att försöka klämma in lite mer sprinter här och där samt verkligen börja gilla det också.
Har haft lite problem med höften den senaste tiden, rättare sagt den vänstra sidan.
Antar att jag är mjuk efter förlossningen och graviditeten fortfarande och också ovan med all spring träning.
Anar en liten slemsäck inflammation och tålamod skulle krävas att låta det bli bra.
Just nu springer jag inte alls och försöker mest rehabilitera med mjuka gummibands övningar.
Försöker spara all energi för träningarna på Tisdag och Onsdag och sedan vila så mycket som möjligt där emellan.
Att träna i 29 graders hetta med all utrustning på tar ut sitt det med kan jag säga er, och är helt slut dagarna där emellan.
 
 
Nu skall det iallafall njutas till 100% ennu av allt som sommaren och livet ger före det börjar tänkas destu mer på världsmästerskap. I slutändan är jag endå en vinnare, med allt som livet gett mig hittills! 💕
 
 
 
 
 
Puss på er!
//Sanna
J

Jaha, har du en ny bebis nu! :) Jag var här för något år sen och kommenterade några gånger och det hade du inte då. Är det första barnet med din nuvarande man? Hur många har du nu?

Jag är runt 10 år äldre än du och har fortfarande inga. Men det är inte min grej heller.

Svar: Vi har nu 6 underbara barn! 😊
Susanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress