Susanna

wifey lifey.
Äntligen sånär det Söndag!
Tänkt att tre dagar och fyra nätter kan gå så fruktansvärt långsamt och att det kan börja svida i bröstet på så kort tid alltså?!
Men, så äntligen är dagen kommen.
Jag har redan hunnit ta en lång varm dusch och ska snart gå in och välja kläder och fixa till mig.
Typ enda gången jag använder produkter är när jag varit utan min man ett tag och det är dags att vi återförenas igen hahha 😍
Kanske löjligt, men jag har faktiskt alltid haft en sån princip att se till att jag alltid håller mig fräsch och fin inför min make.
Självklart är jag också trött, sjuk och har mensvärk ibland, men i det stora hela försöker jag alltid att vara mitt bästa inför honom.
Räcker med att man bara duttar en skvätt parfym i håret när han kommer hem från jobbet eller byter om till en ren tröja.
Första intrycket tycker jag är en viktig grej och när man kramar om sin fru efter en lång dag, eller har varit borta ett par nätter skulle i allafall jag uppskatta om hon luktade gott i håret och har på sig en ren och fin t-shirt.
Jag brukar tänka att den här mannen väljer endå att helt frivilligt spendera all sin tid med mig. Han viger sitt liv till mig! Då vill jag ju självklart visa min uppskattning genom att garantera att han ska tycka att jag är vacker.
Jag tycker att det är bådas ansvar att se till att man tänder på den andra i ett förhållande, och slutar man att sköta om sig själv, slutar man även att sköta om sitt förhållande.

Nu är mitt kaffe slut och jag skall se till att ta tag i disken och bädda rent i sängen. För jag vill även att min man ska få sova i rena lakan och komma in i ett rent kök utan disk.
Such wife material jag är asså! 😍😝


Jag tar svaren på era frågor lite senare i kombination med en "Jag lista" tänkte jag. Så än hinner ni fråga om det är något ni undrar över ❤️

Puss&kram//Sanna




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress