Susanna

Ingen vanlig dag.
Så jäkla glad idag.
Så glad att faktiskt sjöng högt inne på min instagram ( då är man glad haha😝)
Jag gjorde nämligen ett hastigt beslut att återvända till gymmet idag.
Fick ba så jäkla nog av detta urusla väder!
Tanken var att jag skulle ha tränat hemma på bakgården som vanligt, men asså, träna när det forsar vatten liksom?
Vi snackar inte bara regna nu, utan det regnar ovanifrån, det regnar sidlänges, det till och med känns som om vattnet stiger upp från marken också?!
Min motivation var bara helt noll och jag om jag inte känner att jag har rutin på träningen så brukar oftast allt annat också gå åt pipan.
Känner endå att jag gjort mitt gällande hemma träningen, och kommer ju inte sluta med det heller. Sanningen är bara den att gymmet är min heliga plats. Där får jag göra mitt helt ostört och utan att bli avbruten stup i kvarten.
Hade först inte tänkt återgå till gymmet före i höst, men ja, vädret tänkte annat och med tanke på amerikanska fotbollen gäller det att jag inte tappar allt för mycket styrka.
Med en fortfarande öm höft samt en svullen tumme var mitt första pass både lätt och lagom.
Gäller att inte skynda för mycket när man haft ett uppehåll med de lite större vikterna nu ett par månader ( stackars ego bara😖)
Men alltså känslan att stega in i gymmet igen 😍
Kan knappt vänta på nästa ryggpass och att få köra latsdrag och cablerows.
Jag är en sån jädrans nörd alltså haha! 😂

Hur många av er har återgått till gymmet efter korona?

Kram//Sanna


Anonym

Hur framskrider det med namnet förresten? Killen blir väl snart 2 år...

Svar: jaa du....än är vi mitt uppe i utredningen. Så länge inget är definitivt så skriver jag inget destu mer om saken på bloggen.
Men så mycket kan jag säga att än finns det hopp! 😊
Susanna

J

Vet inte om det bara är jag som är känslig eller om jag misstolkar många anonyma meddelanden här inne men surt ändå att vissa anonyma kommenterar i så "nedlåtande" ton. Vad har människor för behov av det? Försöker skaka av mig men blir så frusterad då man på din blogg möts av positiv energi, tycker du borde bli bemött likvis.
Kan du inte ordna en frågestund snart? Skulle vara kul att läsa dina tankar om olika ämnen eller bara korta svar på t.ex favoritmaten osv

Svar: Ja, jag försöker ju att enbart uppehålla en positiv energi även om jag också har mindre bra dagar ibland. Frågan är vell om perspektiv och hur personen som läser väljer att ta inlägget 😊
Susanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress