Susanna

Nyårsafton, svett och sadistmorsa.
Så hade vi nytt år.
Nyårsafton spenderade vi enbart familjen och med en massa gott! Jag hade dukat fram precis allt som lämnat över från julen och meddelade barnen att ingen får gå och lägga sig före allt är uppätet😂
Jag har nämligen inlett året som värsta sadistmorsan och bestämt att hela familjen skall vara utan socker hela Janurai (åtminnstone!)
Tycker det är på sin plats med en riktig rening av kroppen efter allt gott som avnjutits under December och jag tycker jag märker på ungarnas humör med, att det intagits lite för mycket socker.
Mest inverkar det på Aurora.
Hon blir typ manisk när det kommer till godis och det gillar jag inte.
Istället ska vi ha ett Januari med massa naturgodis istället, frukt och grönt till våra myskvällar och mångsidig, näringsrik mat💖
Har även lagt in en beställning på våra supervitaminer från Tyskland som borde anlända här snart för att riktigt boosta upp hälsan inför det nya året.
Hur många var det förästen osm orkade vara vaken till tolvslaget?
Själv orkade jag just och just haha..... barnen (de äldre) ville gå ut en sväng i byn och kolla in raketer och före de kom in igen hade jag redan slängt in handduken och gått och lagt mig😳 (klockan var före 1 på natten)
Snacka om att man är morsa alltså!😝
 
 
'
 
'
 
 
På tal om nätter har jag börjat svettas riktigt ordentligt nattetid. Behövdes inte mer än en promenad före min kropp börjar förbränna och ämnesomsättningen kör för full maskin. Så tacksam för att allt fungerar så bra🙏
Även mitt järnvärde var ju bra senast och huvudvärken som jag fått nu de två senaste gångerna i början av amningen har lättat.
 
 
Idag var vi på vägning med Alfa igen och han har nu gått över sin födelsevikt och väger nu 3830 g och är 52 cm lång 😍
Killen växer så det knakar och mat, det gillar han ju!😉
 
 
 
Ni väntar säkert på en förlossningsberättelse a la ambulans här och det är på kommande jag lovar!
Det har bara varit lite fullt under dagarna här med alla busungar hemma och nyårsafton och allt möjligt.
men det kommer, snart!😍
Ni som vill höra eller följa med mera med vår familj rekommenderar jag att börja följa mig på instagram på namnet fitspiration_by_sanna. Lägger ut rätt så ofta på ig-stories om det är någon som vill hänga med i svängarna lite mer 💖
 
Nu har Avicii vaknat och det är dags att duka fram middagen. Ha en mysig eftermiddag/kväll raringar!
Kram//Sanna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress