Susanna

Kisspölar & svettpölar. Snart har vi även 11 barn i huset!
Morgonscenariot denna morgon alltså?!
Avicii vaknar av någon orsak med ett vråååål och alldeles för tidigt. På senare tid är det precis som att han har blivit mörkrädd, måste alltid ha lilla lampan tänd i sovrummet när han skall gå och lägga sig och han gillar heller inte att åka bil när det blivit mörkt ute.
Någon sorts fas i suppose.
 
Anyway, inte det idealiska sättet för mig att stiga upp på.
Ber mannen att ta hand om Alfa och utföra morgontvätt medans jag sträcker på mig i sängen.
Alfa kissar sedan på golvet precis utanför toan ( han kissar ALLTID när han är utan blöja, precis varenda gång😄)
Bara toalettdörren öppnas blir det ju även full fart på Avicii. Han kommer alltså rusande, och innan jag vet ordet av eller hinner rulla ur sängen är han upp och ner i pölen med Alfas kiss!
 
Håhåjaja.....att en sådan start på dagen!
 
Tog även mina nattliga svettningar till en helt ny level inatt!
Vaknade av att det rann, precis överallt!
Alltså verkligen rinner!
Det hade liksom bildats en grop mellan min svank och madrassen, där var det rena swimmingpoolen, och håret i nacken var genomblött så fick lov att lägga upp det i en knut, och mellan boobsen hade vi värsta niagrafallen😅
 
Drömde att jag låg och sov i ett tält, det störtregnade ute och det hade blivit översvämmning i tältet. Snäppet obehaglig känsla om vi säger så 🙈
 
Än en gång håhååjaja!
 
Från och med idag kommer vi ha fullt hus igen för några dagar framöver. Vi väntar nämligen på att kusinerna skall anlända från Österbotten och kommer alltså ha hela 11 gälna ungar på 85 kvadrat här.😍
Det var meningen att de skulle ha kommit redan före Jul och hälsat på, men råkade bli sjuka.
Jag skulle verkligen ha behövt energi av min allra käraste barndomsvän och kusinerna just då och är så glad över att få dom till oss nu över helgen💖.
 
Så, ifall att det ekar lite tomt här under någon dag så vet ni varför! Med 11 barn så blir det inte ofta någon tid över haha😄
Var med och följ oss på instagram istället, där jag uppdaterar mer ofta.
 
Puss på er sålänge!
//Sanna
 
härliga gänget!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress