Susanna

Första turen till parken med mina 3 minsta.
Idag kom vi äntligen ut alla tillsammans, eller tja, jag, mannen med våra tre minsta😄.
Med en spädisbäbis gäller ju 2 veckors regel när det kommer till att gå ut, möta folk osv, men ett litet cafe-besök har vi ju smygstartat med redan, och idag när det var så otroligt vackert väder bestämde vi oss för att ta första turen med vagnen till parken här nära vart vi bor💗.
 
Det mest svåra är ju bara att veta vad tusan man ska klä på de små liven med?!
Redan Avicii kan ju meddela om han har för varmt eller för kallt, men med en nyfödd nojjar man konstant känner jag.
Har ju trots allt min varma värmepåse jag nämnde om i ett tidigare inlägg, och i den var det nog riktigt varmt och skönt.
En annan sak jag går runt och hönsar om jämt är ju andningen!
Stannar typ en gång i minuten för att kolla att bebis andas och ser ut att må bra😅.
Någon som känner igen sig?
 
Är förästen såååå supernöjd med vårat val av vagn!
Den var nästan ännu skönare att köra med båda bebisarna ombord. Lätt och smidig och känns ju bara såå lyxig😍
 
 
 
 
I´m oficially a Buga-mom hahhaa...😄
 
Väl i parken gungade vi, åkte rutchkana samt spelade boll och kasstade fresbee med Zeera. Tror vi var ute allt som allt i en timme, vilket är lagom såhär första turen😊.
 
 
 
 
 
 
 
Som ni ser så njöt vi alla verkligen av solskenet idag!
 
Mitt klädpaket anlände även idag som jag beställt från Gina Trico, ännu bättre var ju att allt satt som smort och är sååå nöjd med min stil so far!
Tänkte skriva lite mer om mina personliga mål för detta år där bland annat stilen skall få en rejäl uppdatering efter att ha varit gravid två gånger så tätt inpå varandra!
 
Någon som vill se närmare vad klädpaketet innehöll för något?
 
Kram sålänge & trevlig kväll!💗
 
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress