Susanna

Bobba in tha house!
Nämnde ju att båda bebisarna hade lite snuva, well inatt blev Avicii ordentligt förkyld!
Satt lite i klistret där med Alfa som en ilmask fast i bröstet och Avicii som börjar gallskrika pga att han är täppt i näsan och säkerligen även ont i halsen.
Tur så har jag mannen fortfarandevis hemma och tillsammans kämpade vi oss igenom natten med två små barn med snuva och hosta.
Nu hoppas jag bara att det inte blir värre eftersom Alfa är så liten ännu!
Skulle även ha haft kaffedejt med en kompis imorgon men fick ju tyvärr ställa in så man inte smittar ner hennes barn.
 
 
Idag besökte jag minigymmet här i byn där vi bor igen. Gymmet är verkligen passande för hur jag vill bygga upp min träningsrutin just nu! Där finns allt du behöver för att utföra ett bra bas styrkepass men utan att börja fixa till det allt för mycket.
 
Idag bestog passet av:
 
-frontsquats, 5 serier
-marklyft , höjde vikten med 10 kg ända tills det ej gick att få 10 reps mer.
-hipthrusts 3 serier
 
Avslutade med lite supersets bestående av pullups varvat med biceps/fram axlar med skruvstång, och så rodde jag i 5 minuter som "cool down".
Som bäst har jag utfört 2 styrkepass denna vecka och tänker ännu införa en funktionell träning eventuellt på Lördag.
Så småningom vill jag utöka styrkepassen till 3/vecka och sedan ett fjärde om det finns rum för det.
Kroppsvård har jag klämt in på Onsdagar och Söndagar.
Måste verkligen bli bättre på att vårda, massera och stretcha och har i och med det schemalagt det också så att det verkligen blir av.
Målet med den funktionella träningen är att få bättre balans och stabilitet i stödmusklerna.
Styrkan ska komma innifrån och ut!
 
Så det var en lite förkylnings/träningsuppdatering det, mer finns att se på min ig-story!
Nu återgå till att vagga snuvig bebis, har haft snor överallt idag! Tror det kallas mammalivet-deluxe haha😄
 
Pöss!
//Sanna.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress