Susanna

20 liter popcorn!
Här var det alltså fullt hus. Men, som jag nämnt tidigare så här det så otroligt bra när alla kusinerna är tillsammans.
Mycket har och göra med att kusinernas mamma ju är min allra käraste och äldsta vän❤️.
Vi tänker och fungerar likadant och våra barn är även dom otroligt lika. Dynamiken är en fullpoängare, om vi säger så.
Igår kväll bakade jag paj och vi satt och snackade långt över 12-strecket efter att barnen somnat.
Idag har vi varit ute trots ruskvädret och ikväll väntas filmkväll med en massa snacks😍
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon väntas ännu mera skojigheter. Jag ska nämligen iväg med mina två tjejer på "barnens brunch" på resturang fyren!
Vi ska möta upp en kompis och hennes barn där och njuta av massa gott, musik och uppträdanden i trevligt sällskap 💕
 
Någon av er som ska dit? 😊
Nu ska här poppas popcorn! Vanligtvis proppar vi  10 liter......tror det blir dubbel sats ikväll! 😂😂
 
Puss//Sanna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress