Susanna

Första skolveckan & fotbolls säsong avklarad.
Jag försöker mitt bästa med att återhämta mig från båda haha😅.
Vi har haft strålande väder den första skolveckan, vilket har resulterat i rätt så sena kvällar trots att jag försöker hålla i rutiner och dylikt.
Barnen vill åka ner till bryggan på kvällsdopp och jag kan inte annat än unna dom det.
Tids nog så sitter vi inne i mörkret igen, medans regnet piskar mot fönsterrutorna.
Än så länge så sköter sig de äldre barnen nästan helt själva. Vi stiger upp och hjälper till med frukost, oftast mannen då han åker iväg till jobbet på samma gång som barnen går till bussen. Jag vakar ju rätt mycket med lilla Alfa fortfarande så jag ligger gärna och vilar på morgonen tills Avicii vaknar.
Annars så löper läxläsandet och förberedning inför nästa dag nästan problem fritt (än så länge som sagt).

Även min sista match ägde rum förra Söndagen i Huvudstaden Helsingfors. 
Vi hade ju inte lyckats vinna en enda match än så länge så hungern var stor!
Inte heller Wolwerines som vi spelade mot hade vunnit tidigare och hade inte heller lyckats skrapa ihop ett endast poäng denna säsong så det blev en match med stor spänning i luften.
Vi vann 46-0.
Ett otroligt härligt avslut på en mest sagt ovanlig säsong med tanke på covid-19.
Nu ser jag fram emot en ordentlig off season, att få utvecklas och bli en ostoppbar spelare inför nästa år.
Min höft är fortfarande "a mess" och jag måste verkligen se till att få den i form igen och är prioritet 1 just nu!
Annars är jag också väldigt trött.
Det har varit en intensiv period med mycket adrenalin i blodet.
Där till lägger vi sömnbrist samt vad annat denna livsstil med 6 små rara barn för med sig 😍😅
Man kunde ju blivit utbränd för mindre liksom......

Jag kommer ju även börja jobba för Ekenäs gymnastikförening nu från och med September och så ska jag börja studera på Axell också!
Mycket nytt som denna höst för med sig men jag tror att det kommer blir riktigt riktigt bra kan jag säga!



Hur har eran start på denna höst fortlöpt?
Puss//Sanna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress