Susanna

7 år tillsammans.
I Lördags firade jag och Markus hela 7 år tillsammans.
Tiden är tillräcklig för att fylla ett helt liv och endå fasar jag för att tiden går alldeles för snabbt.
Leevi var 5 år då jag träffade M.
Lika gammal som Aurora är nu. 
(Hur gammal M var när vi träffades tänker jag inte gå i på här haha!😂)

Jag var ju borta och spelade match i Seinäjoki vilket tog hela dagen (och halva natten) men vi åt middag hemma med favvovinet på Fredagskvällen istället.
Vi käkar rätt ofta middag tillsammans hemma med vin till medans barnen ser på film eller sover.
Sena middagar med gott vin är något vi försöker unna oss rätt så ofta.
Med tanke på att vi sällan (läs aldrig) kommer oss iväg på tumis så är det viktigt att man endå prioriterar varandra och skapar mys hemma istället.

Jag kommer ihåg en särskild kväll.
Biffen var sådär speciellt saftig, och diskussionerna gick sådär härligt in på djupet det bara kan göra med honom.
Ett glas vin blev två och även klockan blev 2 på natten.
Jag var så otroligt trött nästa morgon, men själen var endå fylld med nyladdad energi och kroppen fylld med kärlek.
Ibland måste man offra lite för att lyfta upp i andra ändan.
Det som är viktigt för dig måste vårdas och det är upp till dig att hålla alla dina intressen jämnt i vågskålen.
När det kommer till förhållanden är det bådas ansvar att hålla det innehållsrikt, spännande och kärleksfullt.
Alla gör vad som känns rätt för dem. Om det sedan handlar om weekend resor och restaurangbesök, eller mysmiddagar och sena nätter hemma i soffan.
Spenderas det med rätt person kan det bara inte bli fel hur man än gör och varken antalet barn, jobb eller brist på tid är orsak till att inte värdera kärleken och sin partner!❤️



Skål för oss och för kärleken!
❤️SANNA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress