Susanna

Materiell lycka.
Strider så emot min natur och vad jag verkligen tror på, men ibland.......som när jag väntar mitt 6:e barn, inte kan dricka vin eller klättra i träd till exempel så måtte den materiella lyckan få göra inslag även på mig.
Idag kom den, vagnen!
Vagnen jag gått runt och väntat på, som (säkerligen) varit en av orsakerna som hållit mig vaken om natten, vad jag dagdrömmer om, precis den vagnen kom idag!
 
 
 
(bildkorrigering....jag har inte 3 händer, är bara många som är exhalterade över nya vagnen och vill tafsa!😄)
 
 
 
Valet föll på en Bugaboo Donkey Duo, en snuskigt dyr pryl att glida runt med sina snoriga minisar i!
Känns helt galet att sätta ner så mycket pengar i något, men faktum är att jag googlade mig tokig på diverse syskonvagnar och bugaboo är den enda modellen du kan switcha om från två barn till bara ett.
Du kan alltså kombinera så att du enbart kör med ett barn i vagnen (med underbar shoppingkorg vid sidan om vilket jag tycker är sååå praktiskt då jag alltid har en massa grejjer med mig på promenad!) eller så kan du strolla med två barn, en spädis i baby-korgen och en sittandes brevid eller så kan du också köra två sittande barn eller om man får tvillingar även två baby-korgar.
För mig blev valet självklart då annars alla andra syskonvagnar (kollade bla a på en beemoo, såååå fiiin😍) har enbart två sits.
Att gå runt med en dubbelvagn och bara ha ett barn som kör känns ju lite onödigt. Plus att bugaboon är väldigt smidig och smal enligt mig.
Jag har för övrigt bara kört traktorer och pansarvagnar i vagnväg tidigare, så jag är rätt så i sjunde himlen just nu!😅
Jag antar det är såhär männen känner det när det handlar om bilar?! Samma iver, samma innre positiva vibration.
Jag skulle hellst vilja lysa upp vagnen med ledlampor underifrån och ha den brevid sängen så att jag kan kika på den varje gång jag vänder mig om........eller rent av ha vagnen i sängen!😂
 
Nej skämt oss ido. Men jag måste erkänna att jag ser fram emot Ekenäsmarknaden något enormt denna vecka, och det kan ju ha något med vagnen å göra........bà kanske!😝
 
Ha nu en skön kväll allesammans, någon som bakat bullar förresten?
💖Sanna
Anonym

Vi har en Uppababy Vista som nog också går att ha som singel eller dubbelvagn. Skillnaden är bara att ena barnet sitter framför det andra i den vagnen 😊 Men egentligen skiljer det inte så mycket i pris och Bugaboon är nog skitsnygg! 😍

Svar: Ja sånna Kollade jag också på, med sits bakom varandra. Kändes som att den modellen inte endå skulle passa oss. Sen började jag undra med all snö och slask..... så inte den som sitter underst blir alldeles blöt 😬
Susanna

tiina

Men guuuud va fin. Alltså på riktigt superläcker. Tyvärr kostar dom som en billig bil. Men jo, du kommer att ha stor användning av den. Njuuut för hela pengen :-)

Svar: Taaack!😍 ja usch för hur mycket den kostade men för en gång i livet vill man ju köra ngting bra🙈 tror vi ännu kommer ha användning för den vääääldigt länge 😉
Susanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress