Susanna

En dag med Lilja.
Efter att ha firat Aviciis (herregud vad underbart det känns att äntligen få kalla min skatt vid namn😍) fördelsedag hela dagen lång igår var det idag dags för mig och Lilja att åka iväg på en riktig tjejdag.
Tjejen fyller ju hela 10 år på Tisdag så idag firade vi henne genom att åka till Esbo för lite shopping och bio, hon och jag på tumis💕
Filmvalet blev Toystory4 och vi båda tyckte att den var riktigt bra! Efter det var det tänkt att vi skulle ha käkat på någon trevlig resturang men vi hade hunnit stoppa i oss så mycket godis under filmen att vi var alldeles proppmätta båda två haha😂
Lilja hade önskat sig en ny ryggsäck och hittade en skitsnygg Vans-rygga inne på stadium som hon ju självklart fick.
Jag i min tur var i behov av strumpor och ett par tights nu när det börjar bli kallare ute. Prövade tjika på gravidkläder inne på H&M men tycker mig aldrig hittar något på greggo-avdelningen?!
Istället blev det ett par helt vanliga,basic svarta tights, bara i en storlek större än normalt (blev även billigare på det viset)
 
 
 
 
 
Efter en lång dag borta kan jag omöjligt beskriva hur skönt det var att komma hem igen! Huset var städat, Leevi och Lionel var uppe vid fotbollsplanen och lirade och lilla älskade Avicii kommer glatt krypandes emot oss när vi öppnar ytterdörren.
Även Aurora var nöjd över att ha sin storasyster hemma igen, Lilja gav henne även sin förra ryggsäck nu när hon själv fick en ny och Aurora är ju såklart stormförtjust!😍
 
 
Sedan kokade vi nudlar på Liljas beställning och nu är det åter mys i soffan hela familjen före det är dags för sängen och ny skolvecka imorgon.
 
Jag hoppas att även ni har haft en skön helg?!
Kram//Sanna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress