Susanna

Inte utan min man.
Ni vet programmet "Expedition Robinson" och deltagarna bara får ta med sig en enda sak ut till en öde ö? Det gäller att tänka noga på vad det är och som du vekligen inte kan vara utan!
Jag skulle utan tvekan välja min man!
Han är ungefär som en fällkniv och fyller väldigt många nödvändiga egenskaper!
 
Som idag till exempel. Jag failade min uppgift bigtime när min bästis åkte iväg till jobbet och jag/vi (jag OCH mannnen) skulle hålla ett öga på inte mindre än 11 barn under tiden hon jobbade. Självklart erbjöd jag oss att ta hand om hela bunten när vi endå är hos dem!
Grejjen var endå att både jag och Avicii var så förbannat trötta idag efter resam upp till Österbotten igår att vi sov endå till klockan 14.00 denna eftermiddag 😲
Vi steg upp ett varv för en snabb kopp kaffe och lite gröt, men känslan var som om vi precis blivit manglade av ett tåg så vi beslöt oss för att gå tillbaks och lägga oss en stund till.
Sen hoppsan vaknade vi först på eftermiddagen.
 
Under tiden har min man, ensam, sett efter 11 barn. Lagat och serverat frukost, diskat och till på köpet klätt på dom och varit ute på en promenad.
Allt så att vi två fick sova ut ordentligt och utan att ifrågasatt någonting, för att han älskar mig.💖
Finns inga ord för hur lyckligt lottad jag känner mig.
 
 
 
 
 
Vilan var även mer än välbehövlig. Hela eftermiddagen har vi bilat omkring och besökt Auroras och Aviciis farfar och farmor och det är bara att konstatera att dygnet har allt för få timmar! Tiden vill dra ut på varje plats och samtidigt strider man mot klockan och sovtider så att inte rutinerna ruckas allt för mycket.
Jag hoppas på en lite piggare morgon imorgon så att vi är i farten snäppet tidigare än idag heh.....
mannen har stor släkt och många som ska hinnas med ennu!😊
Hoppas ni har haft en bra dag!
 
Puss//Sanna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress