Susanna

Nu behöver jag vardag!
Alltså gud...vilken helg?!
Ni vet när det är så mycket av det goda att man blir helt slut av det också?!
Precis så har det varit för mig denhär helgen.
Det lite tråkiga var ju att jag på morgonen på min födelsedag vakande upp med värre än ett rivhjärn i halsen och ingen röst hade jag heller.
Jag förmodar att lillens bobba hoppat på mig och hela helgen har jag gått runt och kraxat.
 
Jag fick ligga kvar och dra mig länge med Avicii på Lördagen och samtidigt kände jag hur det tisslades och tasslades utifrån köket. det började skarmlas med köksredskap och småningom började huset fyllas med alla möjliga härliga dofter.
Sedan äntligen öppnades dörren och barnens ljuva "ja må hon leva" sång fyller hela sovrummet💖
De tågar in allihopa och radar upp sig för att i tur och ordning få ge deras egna små presenter till mig på sängen. Leevi, som ju är den mest otåliga i allt får ge sin present först. En jättefin teckning han själv har gjort på en fågel, regnbåge och kvistar.
Sedan var det Liljas tur och hon hade lagat en lykta i Halloween-stil som man kan ha ett led-ljus i, till det hade hon gjort ett hjärta av pärlor som även lyser i mörkret vilket är perfekt att ha vid huvudändan av sägen så att jag lättare hittar Aviciis nappar på natten!😍
Lilja är familjens egna lilla konstnär och skapare och hon lagar alltid så fina saker!
Next up, Lionel. Han hade klippt ut ett stort hjärta som han färglagt och även ritat leopardfläckar på (mitt favvomönster om ni inte visste det redan😊) Lionel är den mest självkritiske i familjen och det är alltid viktigt att lägga ner tillräckligt med tid på att berömma hans fina konstverk.
Sisst ut i kön hade vi Aurora, hon som tycker det är latjolajban att göra saker till andra och det vill när hon väl har börjat aldrig ta slut. Jag har fått födelsedagsteckningar av henne hela förra veckan redan haha😂 även i Lördags hade hon ritat fem olika teckningar, varav en bok och en prinsessa som skulle föreställa mig.
 
Av alla presenter i världen, så är ju detta vad som väger mest! Inget kunde ju ställa sig i gämföresle med barnens egna små skapelser som de gjort med mig i åtanke💗
 
Ute i köket väntade sedan en ståtlig födelsedagsbrunch med allt som jag tycker om. Jag fick även tre presenter av mannen. Ett par leopard-uggs, en leopard prydnadskudde och en ny telefon!
Jag har länge varit avis på mannens telefon som har en sån otroligt bra kamera och har tjatat att vi måste byta då jag ju använder mig av jättemycket bilder till bloggen osv.😄 och nu hade han köp en egen till mig, en one plus7!
Är ju överlycklig och kan knappt vänta med att börja ta bilder med den till bloggen!
Dock har jag varit en trogen Apple-användare i över 6 år, så att komma under fund med nya funktioner är inte helt lätt kan jag tala om för er!
Har haft fullt shå att lära mig använda den nya One plus 7:an nu under helgen, Imorgon kommer det tex nya super erbjudanden från Twistshake som jag ska ta del av och marknadsföra och som ni garanterat INTE vill missa, så gäller att kunna använda applikationerna tills dess.
 
Även barnen fick ju sina kompisar över på kvällskvisten och ut begav dom sig sedan för "Trick or treat", efteråt kom dom hem med korgarna fulla med godis och så blev det Hotel Transylvania i soffan💗
Leevis kompis stannade även över natt så det blev en sen fasst rolig kväll!
 
En färsk 32-åring!
 
Kalasgänget!
 
 
 
 
 
Efter en helg med mycket ståhej, mycket onyttigt och sena kvällar skall det bli skönt med Måndag och rutiner igen. Jag skall genast från morgon dra iväg till grannstaden Karis och få mina fransar fixade och efter det blir det Auroras föräldrasamtal på dagis.
Vill påminna er ännu om att hålla ögonen uppe inne på min insta. Great deals coming up från Twistshake!😍
 
Puss & godkväll //Sanna
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress