Susanna

Jag går omkring som om allt vore bra men.....
Innerst inne vill jag bara klä julgranen!
 
Igår tog jag med mig mina båda döttrar på en ordentlig secoundhand runda plus även lite annat smått och kul💗
Vi besökte bland annat en krimskrams affär i Karis och jag råkade av en slump bara komma över de snyggaste julgransbollarna ever!
 
 
 
 
Alltså jag säger bara det.........var jag taggad på julen innan så steg nog mätaren i taket nu!
Har liksom suttit och designat kommande års julgran i huvudet här nu enda sedan dessa gudomligheter fick flytta hem till mig!
 
 
Utöver julprydnaderna så levererade inte secoundhand butikerna i Karis så mycket faktiskt, istället fikade vi på abc med kaffe, saft och arnolds- munk och fortsatte sedan vår runda i Ekenäs och trollet.
Som vanligt så levererade det igen!
Jag som lovat mig själv att inte köpa mer bebiskläder kom ju självklart hem med ett nytt leopard-kit till mini i magen som jag bara inte kunde låta hänga kvar😍
 
 
 
 
Idag har vi firat farsdag med massiv frukost med extra allt och såklart kärlek i överflöd💖
Som vanligt blir jag så otroligt rörd över barnens presenter och orden de väljer för sin bonuspappa.
Det har regnat hela dagen och varit otroligt mörkt, men trots det körde vi ner till badbryggan och mannen tog sig ett uppfriskande dopp medans jag filmade och sedan visade barnen😄
En lugn och skön helg på alla vis!
 
Hur firar ni farsdag?
 
Kram//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress