Susanna

Friyay!
Fredag har vi här igen ( vågar inte ens tänka på vilken vecka det är, tiden går så fort)
Denna dag har varit så typisk lat-skön att det nästan är skamligt. Aurora är hemma från dagis, vi fick sovmorgon efter att alla skolbarnen åkt iväg, ligga länge och kramas💗
Ovanpå det blev det långfrukost och så gick vi tillbaks och lade oss igen när Avicii skulle vila.
Inte varit ute, inte tränat, inte gjort något som inte varit nödvändigt och vet ni att det är sååå skööönt!😍
 
Ikväll ska både Lilja och Lionel på kalas och jag är bjuden på ett klädparty. Ska bli kul att komma ut och mingla lite och sen får även Lilja sin tjejkompis till oss över natten.
Kvällen blir alltså snäppet mera händelserik så kan behålla det goda samvetet över att ha latat mig hela dagen haha😄
 
Jag har fortfarande inte kommit under fund med varför min instagram bråkar, men tror att det har med android-funktionen att göra. Kan alltså inte ladda upp mer än 15-sekunders videos åt gången😤.
Vi har prövat allt här idag, så ifall att någon råkat vara på min story när vi utfört alla de möjliga tester med videos ber jag hemskt mycket om ursäkt!😅
Det råkar inte vara någon av er som har en OnePlus7-pro och kan hjälpa mig med instagram??
 
 
Har även skickat ut info-mejl med de sissta detlajerna till alla deltagare till baby boot camp kursen.
Ska bli så kul att få sätta igång nu uppkommande Tisdag!💖
Om ni ännu inte har hunnit anmäla er kan ni lugnt göra det under helgen!
Man kan även välja att delta endast Tisdagar eller Torsdagar eller också köra dropin när det passar er allra bäst!🤗
 
 
Nu är det middag nästa, före jag ska göra mig i ordning för lite kläd-party.
Ha en skön kväll alla!💗
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress