Susanna

Nattinlägg. ( i väntan på att vattnet ska gå)
Vilket dygn jag snart har bakom mig hörni!
Vaknade i går mer eller mindre som vanligt. Dock började magen mola snart efter att jag ätit frukost. Jag fick lov att springa på toaletten flera gånger och på så vis "tömma mig". Allt efter det har sammandragning efter sammandragning ägt rum, plus att jag har en sån förbannat vild unge i magen där emellan att jag knappt kan få ro hur jag än beteer mig.
Nu har jag sovit i knappt 2 h före cirkusen började igen. Kan helt enkelt inte ligga stilla så vild som lillebror är därinne.
Bara han nu banne mig hålls med huvudet ner!
 
Har ju tid till Lojo idag kl 10.15 och mina tankar var att detta kanske eventuellt skulle ha satt igång av sig själv före det. Sitter liksom och väntar på knäppen, eller smällen, att vattnet skall gå så är det ingen tvekan om saken längre.
Så jobbigt som jag haft det nu skulle jag inte orka med längre, när ingenting känns bekvämt, ryggen är trött och jag får varken sömn eller orkar vara vaken.
Så gott som alla teknen finns där, nu är det bara att vänta och se.
Över helgen går jag nog knappast inte!
 
Kram// Sanna
Anonym

Lycka till när det är dags 👏😍

Svar: tack snälla!😍🙏
Susanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress