Susanna

Spontaninlägg måndag.
Helgen kom och gick i ett nafs, ingen bebis än sålänge i sikte och mina hormoner sade plötsligt åt mig att börja "boa" ännu mer. Gardinbyte samt färgbyte på soffkuddarna blev det, sedan fixade jag även in en "stjärnhimmel" i form av en spetsgardin och myspysbelysning i tjejjernas säng ( bild på det senare om ni vill) storstädning och matlagning är vad helgen gick ut på.
Dessa två knoddar var även båda bortbjudna på kalas i Lördags,
 
 
 
 
 
Så medans de kalasade passade vi även på att besöka loppis och handla mat.
 
Jag har precis lämnat ev en gråtande Aurora till dagis (så himla roligt alltså!) och kom hem för att träna lite. Var en hel vecka sedan jag sisst tränade men har istället gått ut på promenader med barnen då mannen jobbat kväll.
Idag blev det dock 3 övningar för axlar och 3 övningar för rumpa/ben, alla rörelser gjorde jag 10-12 repetitioner och sammanlagt 4 serier med hantlar och kettelbell. Kändes bra även om mina ligamenten dock ömmar endel
heh.
 
 
Nu har även alla gravida jag följer på sociala medier fått sina bebisar, bara jag kvar nu alltså.
Droppen var nog när en bekant som har samma beräknade förlossningsdatum som jag anmälde på facebook att dom inatt fick en liten tjej..... såååå orättvist!
Känns som att man är den enda i hela världen nu fortfarande utan bebis haha.......
 
Måste vell försöka hålla mig sysselsatt och försöka tänka på annat (yeah right) bland annat ska jag gå på Auroras Föräldramöte på dagis ikväll. Hade först tänkt att mannen får gå men det skulle bjudas på bullfika och då tänkte jag att jag nog kan bjuda till jag också och gå i hans ställe!😄
Nu tror jag att jag ska försöka vila en stund efter träningen innan Lionel kommer hem från skolan. Inte klokt vad tiden går fort på förmiddagarna då han varje dag slutar redan klockan 12, hinner nästan ingenting tycker jag!
Försök ha en fin Måndag trots regnet så hörs vi senare!
Kram//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress