Susanna

Rådgivining vecka 39+0
Trodde verkligen att något var på G igår! Min mage har allmänt varit.....tja...aktiv de senaste två dagarna redan, igår var inget undantag och fick även frossa plus sammandragnigar och stickningar på kvällen före vi skulle gå och lägga oss. Speciellt frossan reagerade jag på, men somnade och här sitter vi än idag.
Hade rådgivningsbesök kl 9.00 imorse och allt såg bra ut. Inget i urinet
och fina tryck så antar att min huvudvärk igår enbart kommer från nacken. Dock tror min barnmorska att jag ej behöver gå länge till och jag hoppas verkligen på bebis i helgen!
 
 
 
Kan ni förstå att det nästan nätt och jämt på dagen skiljer sig 1 år mellan dessa bilder? Kvinnokroppen är helt fantastisk och allt den faktiskt klarar av!
Jag känner mig otroligt tacksam gentemot min egen kropp, som orkat bära fem barn, gått igenom två tunga tävlingsdieter på väldigt kort tid och alltid lyckats hålla sig frisk och stark trots allt! Det är verkligen viktigt att ta hand om sig och sin kropp! Det vi utsätter vårt nervsystem, våra muskler och celler för återspeglar sig alltid i hur du mår, orkar, ser ut och klarar av!
Viktigaste är ju att vi orkar bära oss själva länge, samt undviker sjukdomar och skador så långt som möjligt.
För mig är det ju självklart för att orka och finnas till för barnen samt föregå med gott exempel och finnas till för dem så länge det bara kan tänkas behövas!
 
Leevi har även han sovit gott igen och varit helt som vanligt, tack och lov. Jag antar att det var mannens kvällsvecka och brist på dagligt gos som satte sina spår litegranna, älskade kramgoa kille som min Leevi är!
Barnen fick även äntligen ut sina matteprov i förregår så tror även han var aningen nervös inför resultatet där, vilket var helt i onödan för han fixade 22 poäng av 30 vilket är helt suveränt!
Ni ska ha en superduper Fredag alla  fina! Även våran familj skall ta sig till marknaden lite i eftermiddag så återkommer eventuellt med lite bilder från det senare,
💗 Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress