Susanna

Misstaget som blev Halloween hit!
Hur gick bastukvällen då? Jo`rå..... det som man tänkte sig skulle bli en kväll av lyx med hårfärgning och vackra skönhets-treatments slutade med att ungarna hade bajs-marathon precis när vi höll på att färga min utväxt samt att jag av ett misstag blev Halloweens största hit vad gäller creepy faces!
Tänkte ordagrant kissa på mig när jag såg mig själv i spegeln efter att ha lagt på min återfuktande ansiktsmask och insåg att jag nu var en exakt kopia av Michael Myers från Halloween-filmerna!
Ja, alltså.....det blev bara så förbannat knäppt och allt annat än beautyfying haha......
men roligt hade vi......frankenstein och jag!😂
Den som vill ha den allra bästa Halloween-kostymen hittar den alltså på Tokmanni för endast 4.99e, släng bara på en svart collegetröjja och ställ dig utanför någons köksfönster så är Halloween komplett!👌
 
 
 
Det mest fantastiska under helgen var endå att lilla A sovde hela natten från Lördag till Söndag utan ett minska skrik! Han vaknade bara för att äta och sussade sedan sött i egen säng ända fram till kvart över 8 då han ville komma över till våran säng för att sedan mysa lite till💗
Under förmiddagen var han sedan på strålande humör och lade även av sitt första riktiga smile!😍
Just en månad gammal och första leendet..........Mega-mamma-lycka hade vi här!
 
 
Nu har vi ny vecka igen och vi börjar den med att Leevi är hemma från skolan pga förkylning och lite feber. Har även ändrat om i Auroras dagis schema så hon är också hemma Måndag/Tisdag för att få en lite mjukare start på veckan för mig och bebbe. Hoppas bara att förkyningen hålls kort och att ingen annan smittas.
Ha en superfin Måndag alla söta!
// Sanna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress