Susanna

Hela familjen får gå på konsär!
Igår kväll fick jag mig en verklig överraskning! Jag blev nämligen kontaktad av producenten för Augustinatten, en friluftskonsär som ordnas här i Ekenäs, han hade hört Leevis intervju på radion och tyckte den var rörande så han ville bjuda oss hela familjen på konsären nu kommande Fredagkväll!
Jag tackade ju självklart JA och blev verkligen jätteglad!!
Ordnade lite med min mor som kommer att vara barnvakt till Aurora och så berättade jag nyheten för barnen imorse under frukosten. Dom brukar ju lyssna på både Samir & Viktor samt Tungevaag & Raaban som kommer att uppträda under Augustinatten på Youtube, så ögonen blev verkligen mindre sömninga efter att jag kläckte nyheten innan skolan imorse!😄
Aurora tänkte jag dock att är lite för liten och det är så mysigt att bara få spendera lite tid tillsammans med de lite äldre barnen utan att hela tiden behöva ha ögon i nacken och hönsa efter en 3-åring så därför ordnade jag barnvakt till henne.
 
Så nu har vi planer allt inför Fredagkväll hela familjen Mäkelä/Ingves. Detta var verkligen superuppskattat och måste tacka producenten åter en gång! Sådana här tillfällen kommer då verkligen inte offta för en sån stor familj som vi är, guldvärt!
Nu gäller det bara att planera vad man ska ha på sig. Konsären börjar klockan 18.00 och kvällarna är ju kyligare numer, blir nog allt att riva ut hela garderoben åter en gång för att igen konstatera att man inte ryms i något utav plaggen som 35 veckor gravid.
Vad det än må bli för klädval tvekar jag inte en sekund över att vi inte kommer att ha det jättetrevligt!💗
                                  Vad månne dom skulle säga vid portarna om jag dök upp såhär?😅
 
 
 
Blev på så gott humör att jag beslöt mig för att ta fram kettelbellen och försöka träna lite lätt. Det blev 3 st rörelser för ben/rumpa och 2 st axelövningar. Även min läkare ringde idag, alla mina prover hade kommit tillbaka rena och fina, jag har alltså ingen infektion på G. Så med den informationen kanske jag vågar smyga tillbaka till gymmet från och med nästa vecka om jag känner att jag orkar.
 
Efter min lätta träning här hemma tog vi lite skojjisbilder med Aurora, hennes favvosyssla är ju att leka "tittut" bakom eller rättare sagt under min mage och så pussa lite på småsyskonet såklart!😍
 
Hoppas ni också hade en fin dag! Är det någon annan som är påväg till BossaNova på konsär på Fredag?😊
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress