Susanna

Besvikelsen.
Visningen av lägenhetn igår gick fint, nästa visning äger rum imorgon. Efteråt grillade vi ute på terassen och jag bakade även cheescake till dessert. Alla var glada och lyckliga för idag (skulle ju)  de äldre pojkarna komma hem.
 
Imorse vaknade alla med fjärilar i magen. Jag gick upp till parken med de mindre barnen och skulle köra lite drills och gunga då min bästa vän (mina barns kusiners mamma) meddelar att hennes son tydligen åkt på magsjuka. Även min väninna med familj skulle ha kommit ner till oss och hälsat på i morgon, men nu fick jag bråttom att arrangera om allt för att inte riskera att få magsjukan ner till oss.
Barnen blev ju såklart jätte besvikna över att inte få komma hem idag och vi här hemma minst lika besvikna över att inte få hem dom som planerat.
 
Vi beslöt för säkerhets skull, att pojkarna blir kvar uppe i österbotten tills på Fredag. Har inget utbrytit då så kommer pojkarna hem till helgen.
 
Trots att det bara handlar om två dagar så blöder mitt mamma hjärta. Det var redan bestämt att barnen skulle ha kommit hem före midsommar. Efter många om och men ( och tjatande från barnens faders sida) gav jag med mig och de fick stanna en vecka till.
 
Jag saknar dom.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men om man ska försöka se saken från den positiva sidan. Nu har jag lite mera tid att spendera enbart med dessa godingar, och pojkarna kommer snart hem.
Jag ska försöka ta vara på tiden och försöka njuta av att det är (lite) lugnare i huset två dagar till.
MIn väninna och jag kommer ses tids nog, och när vi väl gör det så är det som att det inte skulle ha gått en dag sedan vi sågs sisst.
Allt väl.
 
//Sanna