Susanna

Efterlängtad helg.
Det ekade lite tomt här igår. Sanningen är vel den att jag var aningen nere då det egentligen var menat att jag skulle ha suttit och druckit kaffe med min allra bästa vän medans alla barn skulle ha sprungit av och ann genom terassdörren.
Jag tog dagen som den kom och försökte ta det allmänt lugnt.
 
Idag kom då sedan dagen då mina lite äldre killar äntligen kom hem💗
Genast från morgonen fick jag ett meddelande av Lionel där han skrev att "idag ses vi änltigen mamma!"
Pojkarna hade rejält med hemlängtan vid dethär laget.
 
Åkte och tränade på morgon i vanlig ordning och mannen har föreberett sig för match. Blev en så frustrerande förlust igen på endast 4 poängs skillnad för United Newland Crusaders.
Satt och kollade på matchen med alla barnen och alla hoppade vi och skrek av nervositet.
Härligt att ha dem alla hemma.
Mitt mamma hjärta är helt igen!💗
 
 
 
Kram//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress