Susanna

Så plötsligt har man all tid i världen.
Vardagen tog åter nya tag då Aurora började dagis igen efter över ett halvårs paus den här veckan.
Plötsligt måste jag och pojkarna också se till att vara klara en viss tid på morgonen, jag som hatar att ha tider att passa och tycker att klockan gör mig stressad.
Imorse vaknade vi rätt sent (efter en natt med Alfa åter hängandes i bröstet) och vi fick nästan åka iväg mot dagis direkt.
Jag och pojkarna åt frukost när vi kom hem tillbaka istället.
Även våra förmiddagar ser rätt så annorlunda ut nu.
Plötsligt har jag all tid i världen att sitta och leka, städa, vila, sortera tvätt, you name it!

Jag som även stressade lite granna här för en tid sedan att allt runtomkring mig liksom faller samman och jag hinner inte med allt vad som måste göras i hemmet ( åter dethär kontrollbehovet jag kämpar med)
Och nu plötsligt har jag till och med lite tid över att hänga i soffan?!
Lionels dagar har ju också dom blivit längre nu när han började tredje klass.
Tidigare kom han hem klockan 12.00 varje dag och jag hade precis hunnit dukat undan frukosten haha 😄
Känns härligt att få spendera tumistid med mina minikillar under dagarna.
Göra bebisgrejer liksom!
Amma, mysa , gå slöpromenader och kasta sten i vattenpölarna och bli över fascinerad.
Är så otroligt värdefullt att kunna se världen genom deras ögon, finna magin i varje litet ögonblick.
Det ger mig mycket känner jag! ❤️

Snart ska vi packa med lite smått och gått och åka ut till Ramsholmen.
Sista träningen med "Strong Mamas" äger rum idag, och ikväll är det då igen start för mina timmar "Sträck böj & töj" samt "Pilates" via Ekenäs gymnastikförening på ungdomsgården.

Att kunna få kombinera mammlivet med jobb som är viktigt för mig och som jag tycker om. Vad är inte bättre än det?!

Nu ska vi mysa lite till samtidigt som vi lyssnar på avslappnande musik via YouTube, regn och piano kombination. Det gillar vi !❤️






Puss, kram och massa kärlek från oss!
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress