Susanna

Best of the day och länk till nya YouTube!
Hejsan på er!
Känns otroligt fint att kunna få berätta för er att det är med stor iver jag inleder en ny vecka!
Helgen gav mig massa härlig energi med barnens gudfar på besök och Aviciis 2-års kalas. Jag har även glädjen att få berätta att vi, familjen knäppgök har öppnat upp en ny youtube kanal!😍
Hädan efter kommer jag försöka ladda upp åtminnstone en ny video varje vecka, och där emellan kompa med bloggen. Just den här veckan har jag så många olika ämnen jag vill ta upp och dela med mig av så jag vet inte ens hur jag ska hinna med allt?.
Det är supermycket kul som händer här under den närmaste tiden, men för att inte avslöja allt för mycket ännu så ber jag er istället att genast gå in på YouTube och börja prenumerera på våran kanal!
 
Uppe finns nu redan en video från Aviciis 2-års kalas i helgen och inom kort kommer ni få ta del av barnens och min hobby, Liljas och min shoppingdag, och också en välgörenhetsgrej jag kommer att göra nu inkommande Söndag tillsammans med mitt lag Lohja Lionesses😍.
DET vill ni inte missa!
 
Genom att trycka HÄÄÄÄÄR   kommer ni direkt till vår sida och senaste videon!
 
Här får ni också de finaste bilderna av vår underbara dag och Avicii fylde 2!
 
 
 
 
 
Men som sagt, klicka på länken och kolla videon från kalaset. Där får ni en mer intim inblick från dagen.
Och glöm inte att prenumerera på vår kanal!💗
 
Puss//Sanna
Anna

Jätte jätte fin video, like it! 😍 Men, du kanske borde investera i en videokamera Finns säkert begagnade någon billig harddrive kamera. Mobil har bra kvalitet, men det blir smidigare bild storlek, eller kanske det går att fixa med något redigeringsprogram också. Men de flesta bloggar kan man ju se i hela screenen. Men det är askul att få följa er via video! 🤗

Svar: haha, du skojar?😂 måste absolut investerar i en bra kamera, vill bara få in det så arg filmandet blir en rutin först.
Kul att du gillar att följa! 😍😍
Susanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress