Susanna

Vilket fantastiskt avslut på veckan!
Hormonerna tycktes hitta bromsen lite, och denna vecka kunde verkligen inte ha avslutats på bättre sätt!
Igår var det ju alltså brunch tillsammans med mammorna jag träffat genom en privat facebook-grupp.
Fick även äran att träffa två helt nya mamas jag inte träffat tidigare, och det är ju alltid skoj med nya bekantskapelser!.
Åkte ut till Åminnefors och fick stiga in i ett underbart bohemiskt hem där köket var uppdukat med alla möjliga sorters läckerheter och drycker. Verkligen allt som hör en bunch till fanns på bordet och alla hade tagit med sig något smått och gott💗
Inledde även kjolsäsongen med denna gudomliga kjol från MONKI!😍
 
 
 
Måste verkligen investera i ett par rejäla grönväxter själv också! Det ger en sån otroligt fräsh känsla?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Där bland mustiga grönväxter och flöljtmusik satt vi sedan och minglade och mumsade enda till långt in på eftermiddagen.
Alfa sov som en stock på en fårfäll under hela brunchen och det märktes verkligen hurudana hälsoegenskaper det faktiskt har att sussa på en fårfäll. Nu letar jag aktivt efter en egen och hörde att det bland annat finns att köpa på ikea?!
Någon som vet?
 
 
 
På eftermiddagen samma dag Torsdag blev jag även kontaktad av Lojo sjukhus.
Jag fick ett mejl med förfrågan om de får ställa ut mina bilder från förlossningen i ambulansen med Alfa på barnmässan som äger rum i April i Helsingfors.
 
Bilderna skulle förespråka "barnmorskor på fältet" som de från Lojo sjukhus kommer att berätta en del om på barnmässan.
Jag blev ju såklart jätteglad!
 
Så nu ska jag se igenom och välja ut lite pics på en liten nyfödd Alfa i ambulansen som sedan ska få visas upp för allmänheten och med ett viktigt budskap dessutom.💖
 
Brukar någon av er besöka barnmässan? 😍
 
Själv har jag ej haft möjlighet tidigare, men nu har jag ju verkligen en orsak att ta mig till huvudstaden och gå på mässa😉
Detta var ju verkligen en kul grej!
 
 
Idag har vi fredag och istället för den obligatoriska godisdagen i soffan framför en bra film skall jag bege mig till inge mindre än Lojo för att bekanta mig med en ny sport jag hade tänkt börja med🙊😃
Grenen i fråga har jag varit nyfiken på i några år redan och är jätte jätte ivrig på att få åka och bekanta mig med hela alltihopa ikväll!!
Om ni blev nyfikna skall ni hålla ögonen öppna på min instagram story ikväll där jag säkert uppdaterar något smått och gott ifrån kvällen 🙌
 
Som jag brukar säga så är det viktigt att känna att man utvecklas, och jag känner att det är hög tid för mig att anta mig en ny utmaning vad gäller personliga mål och drömmar.
 
Vilken vecka hörni!😍
 
 
Många kramar!
💕Sanna.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress