Susanna

Vårt...jag menar VÄNdagen.
Alla hjärtans dag ja, ni kanske skulle ha förväntat er ett romatiskt inlägg, jag har skaffat barnvakt och drar ut på middag med mannen för första gången sen Alfa föddes, massa pics med levande ljus och rött vin.
 
Näe...
 
Låt mig dra den realistiska versionen av livet. Mannen drog och fiskade imorse och jag har fått en efterlängtad dag enbart i mitt eget sällskap (och de minsta barnen såklart)
De äldre barnen har hängt med sin pappa hela dagen så jag har passat på att baka mockarutor med Aurora, ungen som älskar å baka, så äntligen fick jag tid över enbart för henne.
Har även försökt att jobba lite, förbereda inför kommande kursstart.
Kommer bland annat köra en promo-timme av BABY BOOT CAMP, dvs timmen är gratis om du fortfarande är osäker på om kursen passar dig eller inte och du vill komma och pröva en gång.
 
Har du alltså nyligen fått barn och känner att du vill få grepp om de innre djupa magmusklerna samt bäckenbottenmusklerna igen efter förlossningen, du är osäker på om du har en magmuskeldelning, eller vill träffa andra mammor och barn samtidigt som du tränar och tar hand om dig själv, då ska du defenitivt komma med och prova!
Söndag den 23.2 kl 12.00 träffas vi på uncan för en BABY BOOT CAMP - PROMOTION!
Lägg upp i kalendern!😍
 
 
Tillbaks till Valentine.
Alfa har lite torsk på tungan, så jag får lov å ta tag i saken, och försöka behandla lite.
Tänkte använda mig av vichy, men det hade vi inte, och utan bil som jag är när mannen är på fisketur så kommer jag ej iväg till affären för att köpa mineralvatten heller.
Får allt lov å duga med lingonsylt.
Nämnde jag att bröstvårtorna också ska behandlas?
 
Så, om ni av någon anledning haft en crappy alla hjärtans dag dag idag, inte fått blommor eller choklad av er älskade, så kan jag trösta er med att jag sitter och masserar in mina bröstvårtor med lingonsylt såhär på årets mest romantiska dag, och det har inte ens med förspel å göra😂
 
Puss på er musfjärtar! 💗 Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress