Susanna

December update!
Hejsan , hoppsan det var länge sedan man varit inne här sisst! Youtube tog verkligen över där ett tag och jag känner att det är det jag vill satsa mera på i framtiden. Dock tog ju tekninken rejält stryk och datorn pajjade haha😅 så nu inväntar jag en ny laptop så att jag kan börja sätta igång med videos igen.
Riktigt bra grejjer inväntas i december också! Bland annat tänke jag sätta ihop en form av julkalender där jag marknadsför olika små lokala företag här i nejden. Såhär under korona tider vet vi ju alla att små lokala företag lider rejält så jag tänkte det vore bra om fler fick upp ögonen för vilka tjänster det erbjuds i en mysig bod eller salong nära dig!!💖
Jag hoppas kunna komma upp med ett nytt tips varje vecka antingen inne på min instagram eller youtube, och självklart även komma med smaskiga erbjudanden enbart för mina följare!
Genom detta så hoppas jag folk köper sina julklappar lokalt och ger företagarna ett lyft såhär inför jul.
 
Vet du någon eller är du själv företagare och känner att du ville ha en lucka i min kalender så tveka inte att höra av dig!
 
Förutom att Julen står runt hörnet så är ju detta månaden som lilla Alfa fyller magiska 1 år!😍
Vart tog min lilla bebis vägen liksom?
Han krålar och tar sig fram överallt på sitt eget lustiga sätt......liksom rullar runt och tar fart samt styr riktningen med hjälpa av att trycka fötterna mot väggar och saker hahah....😄
Han är fortfarande inte så värst förtjust i mat, endast gröt två gånger om dagen som han verkligen går igång på , och så saker som smakar sött som smoothie och kålrotslåda😂
Ammar gör han numera kanske 1-2 gånger om dagen och ofta så biter han mig riktigt ordentligt i bröstet och tycker det är skitkul🙄
I och med det har jag vell kanske tagit aningen avstånd och låtit naturen ha sin gång trots att jag gråter i smyg över att den tiden sakta börjar vara förbi.
 
Vad gäller träningen har jag haft ett otroligt flyt. Känner att jag blivit otroligt mycket snabbare och att prestationen börjar vara på topp, jag har även börjat att träna juniorlaget där nu också Leevi, Lilja och Lionel tränar vilket jag är otroligt glad över! Dock så kom ju korona fanskapet med nya restriktioner och all idrottsverksamhet för vuxa drogs in från och med denna vecka. Juniorlaget fortsätter dock som normalt tills vidare så ikväll åker vi mot Lojo i vanlig ordning.
 
Kan ju även här meddela att också mannen börjat spela i herrlaget UNC😂😂
 
Någon som blev överraskad?
 
Mannen har tränat i 3 vckor nu och blev fast direkt. Om han visar sig motiverad samt tränar hårt är det stora chanser att vi ser honom i ligan i sommar!😍
Han bara kom och svepte min dröm liksom hahhhahahaa......
Näe, jag är skitglad att han blev lika faschinerad av grenen som jag ,och nu har vi hela familjen ett gemensamt ämne och kan alla träna tillsammans!
 
Vi hade även en reporter från Etelä Uusimaa hemma hos oss igår. Meningen är att göra en lite större grej om oss och våran gren och förhoppningsvis få flera från Raseborg att väcka intresse för idrotten. Vårat mål är ju att bli en ledande organisation i hela Nyland och hoppas få spelare från hela området!💗
 
Det händer och fötter en jäkla massa som vanligt alltså. Nu kändes det riktigt bra att sätta sig ner och skriva lite för omväxlings skull. Jag dyker nog in här på bloggen altid mellan varven och jag hoppas även att ni tar mina andra kanaler under uppsikt!
Som sagt kommer det dyka upp mycket skoj här under december samt bra erbjudanden!
 
Sålänge så önskar jag att ni tar hand om er, ät bra, träna hårt, tvätta händerna, älska din familj och ring din mormor!!
Så hörs vi snart igen.
Aurora som vann Tokmannis teckningstävling i år!😍 (förra året vann Lilja!)
 
 
 
 
 
 
 
Puss!// Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress