Susanna

Födelsedag upp till 2 gånger i månaden ända fram till nyår!
Vi har kommit till den perioden på året då vi kommer att fira födelsedagar upp till 2 gånger i månaden här enda fram till nyår!😅
Detta tycker jag är fantastiskt roligt, och man har någonting att se fram emot varje månad.
Först ut har vi Augusti och Markus som hade födelsedag den 22, alltså i Lördags.
Min älskade lover blev hela 26 år gammal haha.....
Vi firade med brunch och presenter från mig och barnen och så beställde vi pizza på kvällen och mös med lite vin i soffan ❤️

Nästa månad är det Aviciis tur. Denna superduper killed blir hela 2 år gammal!!
Jag kan inte fatta att han blir TVÅ år liksom?!
Trots det, så kan jag tycka att det är jättelänge sedanvi firade hans 1-års dag den 28 September 2019.
Kan knappt vänta med att få baka hans "Babblarna" tårta och få ge honom massa presenter 🥰
Bästa presenten skulle nog endå vara att vi skulle få registrera honom en gång för alla, och att denna namntvist skulle vara över någon gång.
Vilken lycka det skulle vara och jag ber varje kväll om att vi äntligen skulle få döpa båda pojkarna tillsammans! 🙏

I Oktober firar vi dubbel födelsedag!
Först ut är det Lilja som fyller år den 1:a Oktober.
Inte många dagar efter det, närmare bestämt den 4:e Oktober är det Liones tur att fylla år (Lionel var beräknad den 1:a Oktober, alltså på Liljas födelsedag men jag fick över tiden med honom och han bestämde sig för att titta ut den 4:e istället 😍)

Här uppvaktar vi alltid var och en för sig på morgonen med en smarrig frukost och presenter. Sedan brukar vi ha gemensam födelsedagsfest då mina morföräldrar ofta befinner sig i Finland den tiden.
Men med tanke på hela korona situationen kommer vi ej kunna träffa dem detta år överhuvudtaget, och barnen har sagt att dom kanske vill ställa till med kalas för kompisar istället.
Vi får se vad vi hittar på för skoj.

November är det min tur att fylla år. Minns inte exakt vad tusan jag blir men skulle tippa på att jag fyller 33 detta år haha ( vem räknar liksom?!) 😅
Kall och ofta dyster månad att fylla år i, men med så många härliga typer runtomkring mig så kan man ju inte annat än känna tacksamhet endå!

Sisst och också minst i nuläget kommer lilla Alfa.
Vår lilla älskade tvärt emot kille som alla ville skulle födas före Julafton så att vi kunde få sitta tillsammans vid julbordet och alla syskonen önskade sig inget annat än en lillebror i julklapp.
Sagt och gjort så föddes han ju dagen före julafton, den 23 December i ambulansen.
(Han var beräknad till den 26:e)
Nästa dag var vi tillbaka hemma igen och hann lagom till jul middagen och alla var så lyckliga över att få ha honom på utsidan på Julafton ❤️.
Fem härliga månader med 5 helt fantastiska typer att fira framöver!
Vilken lycka.....vilken fest det kommer bli! 😍




Ja, sedan får jag ju inte glömma den hårigaste utav oss!
Zeera blir ju hela 2 år hon också, på Nyårsafton! 😂

Vilket gäng, vilket gäng.

Kram//Sanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress