Susanna

Mama-vacay blir av endå!
Igår vaknade minstingen upp duktigt förkyld och hade även lite feber under eftermiddagen och kvällen. Var tvungen att åka in till city och handla lite mat och diskmaskinstabletter trots allt, för det var helt och hållet slut.
Åkte även en snabbis via djuraffären och handlade ett nytt blingbling-koppel till Zeera. Hon börjar bli för stor för sitt bebiskoppel och imorgon åker vi ju till Sverige inför helgens hundutställning i Södertälje.
Mina planer gick ju lite i stöpet med tanke på att midsommarhelgen blev som den blev och jag hamnade åka och hämta barnen en vecka tidigare än planerat från sin pappa.
Har velat och tvekat och hade tänkt avboka hela resan, men då har man en alldeles underbar man som vägrade gå med på saken och nästan tvingar iväg mig på en minisemester💗
"Åk, sov och ät gott, och kom sedan hem utvilad"  var bara hans instruktioner.
Om jag endå kan åka utan lite dåligt samvatete kan jag ej lova, dock måste jag erkänna att tanken att få sova ut lite lockar mer än mycket.
Har hela veckan sovit mycket dåligt pga mardrömmar som alltid jagar mig då saker som dethär med barnen tex inträffar. Nu blev ju även lillen sjuk så inatt vakade jag en hel del med honom istället.
Är så tacksam över att ha en man vid min sida som faktiskt ser till att jag kommer iväg även fasst mitt mamma-samvete säger åt mig att inte åka.
När har jag nånnsin varit ensam någonstanns?
Alltid har man ju någon utav, eller några av barnen med sig.
Inte ens barnen har ju tjatat om att få följa med mig till Sverige?! Dom verkar liksom förstå att mamma behöver detta och är fullt nöjda med att bara vara hemma igen och få spendera tumistid med mannen😍💖
 
Ni följer vell med mig på resan på Instagram och bloggen?💕💕
 
Även fasst vi inte gjode något direkt speciellt igår så är endå alla moments med barnen speciella!
Vi besökte bland annat vårat hemliga smultronställe jag och Aurora hittade förra sommaren.
Massa smultron fanns det igen!
På kvällen besökte jag även gymmet för ett lagom hårt volym-pass för benen, och efter det var det dags för det dagliga kvällsdoppet vid bryggan för barnen😄
Jag var för min del alldeles för hungrig så mannen åkte ivåg och badade med barnen istället och jag var hemma med de tre minsta.😊
 
 
Leevi med sin bästa kompis💖 Min pappa ringde och berättade att det registrerats Rottweilers från andra länder som är stors som monster till helgens utställning......ska bli intressant å se hur denna blöta valp tar hela happeningen😅
 
 
 
Såhär ser våra promenader mer eller mindre ut nuförtiden haha......🤣 tror det börjar vara dags att byta till sittdelen på vagnen småningom. Hur gamla var era bebisar då ni bytte från ligg- till sittdel?
 
 
 
 
 
Massa smultron på vårt ställe!😍
 
Lackade även naglarna igår och insåg att det matchade min swetshirt💗💗 då blir man ju bara så löjligt glad!
 
 
Det bästa jag vet är ni!!💖
 
 
Som vanligt efter gymmet känner jag hur kroppen slappnar av på ett alldeles särskillt sätt och jag skulle säkert ha sovit gott om inte lillis skulle vara så förkyld........en liten tripp över till Sverige kommer säkert göra gott endå!
 
Kram sålänge //Sanna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress