Susanna

Vilken helg!
Jag känner mig drogad, uppfylld av vad denna helg har fört med sig. Fått fylla på med kärlek och samhörighet, roligt å göra tillsammans hela familjen💗.
Alla har vi saknat tid tillsammans och denna helg fick alla ta del av mannens närvaro och skojjigt program.
I Lördags fick jag äntligen min önskan uppfylld och jag och älskling gick ut och åt mat tillsammans helt på tumis💖
Kände genast hur lugnet spred sig i kroppen när jag fick slå mig ner med en drink i handen i gassande solsken tillsammans med mannen i mitt liv.
Guld värt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen gick vi ännu på en gemensam promenad med barnen ner till stranden för ett kvällsdopp. Alla simmade de och lilleman satt och grävde i sanden, inte fullt övertygad om han skall tycka om det eller inte😄
På hemvägen stannade vi på en tripp i byns enda cafè.
 
 
Idag Söndag stratade vi dagen med jordgubbsplock igen. Vi lovade oss själva ännu ett besök i sommar och denna gången var jordgubbarna ännu sötare än senast. Jag ljuger inte om det nästan gjorde ont i tänderna så söta och god de var😍.
På eftermiddagen bakade Leevi sin populära kladdkaka och barnens farfar kom ut till oss under eftermiddagen på kaka, glass och färska jordgubbar.💕
 
 
 
'
'
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En helg jag kommer leva länge på! Hela kroppen känns trött på ett älskvärt sätt......en bra trötthet!
Glöm heller inte att gå in på twistshake.com och använd koden; fitspirationbysanna för -20% på hela sortimentet!😍
Vrama kramar//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress