Susanna

Senaste nytt i garderoben och extra kontroll för bebis.
Helgen kom och gick. Vi har njutit av det varma vädret på stranden samt mycket god mat tillsammans med barnen samt Auroras och lillis gudfar. Idag var det dock dags för vår fina vän att bege sig av hemmåt igen och jag fick tid över att ta tag i bloggen igen (saknat er rejält!😘).
 
 
 
 
 
Snart går jag in in i vecka 20 och därmed har halva graviditeten passerat. Hela helgen har jag legat och försökt känna rörelser men utan resultat, detta fick mig tillsisst nästan att bli vansinnig av oro och det i sin tur ställde till med ett av mina mindre gulliga vredesutbrott. Grät och hade mig samt skyllde mig själv för att ha för fullt upp och att bebis inte känner sig tillräckligt viktig.
Jag och mannen grälade och jag kände bara missnöjje.
Idag beslöt jag dock för att göra något åt saken och ringde upp bvc och bad om att få komma in och lyssna på hjärtljuden. Jag fick en klämmistid kl 13.30 och visst tickade det lilla hjärtat på med jämna fina slag💕💕
Jag har aldrig behövt få vänta såhär länge med att känna rörelser med någon utav de tidigare barnen och jag vet att jag övereagerade, men kände bara att jag ej kommer att få ro om jag inte bara får lyssna lite och höra orden "allt är så bra så!"
Och komiskt nog....efter att jag varit på undersökningen, så får jag mig ett par efterlängtade härliga buffar på högra sidan av bebismagen.
No doubt about it this time, det var såååå min lilla bebis som sparkade😍
Antar att det skall bråkas med mamma redan från början.
 
 
Efter att lugnet återfunnit sig i min själ kände jag för att åka och träna lite.Blev endast 2 gympass förra veckan då livet kom ivägen (samt sängläge med minimal andning i jakten på liv innifrån magen😑)
Gjorde en impuls-sväng in via loppiset som ligger precis brevid gymmet före mitt pass och tur var vell det!
Jag hittade nämligen jättesnygga plagg och precis sådana jag känt att jag velat ha under denna sommar och några plagg var till och med alldeles nya. Hittade även en söt liten klänning till Lilja som jag vill att hon ska ha på båten när vi åker till Sverige på Torsdag, den var så passande för havet tyckte jag!😊
Även den snyggaste ryggsäck jag någonsinn sett åkte med mig hem igen och endast för 4 euro dessutom!
 
 
 
(lessen för dåligt ljus i hallen! Vill liksom aldrig bli riktigt bra där och synd är ju det eftersom stora spegeln hänger i hallen)
 
Maxiklänningen jag fyndade är bar fööör härlig!😍😍 inne på min insta får ni även en titt på ryggsidan! Den är så underbar om jag får säga det själv.....snäppet lång men det löser vi på ngt sätt.
 
 
 
 
Om ni vill se mer detaljerat hur palggen ser ut på ber jag er gå in på instagram och kika på min story! Där har jag lagt upp en liten snutt på hur kläderna sitter när jag har dem på mig.💗
 
Jag önskar er alla en underbar start på denna vecka, sissta dagarn av Juli hörni......make the most of it!😎
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress