Susanna

Happy in pineapple! ( innehåller rabattkod)
När jag tränar känner jag att det är viktigt att mina träningskläder är bekväma och sitter bra. Jag gillar träningstights som är lagom höga i midjan och har bra passform.
Jag känner även att jag blir ordentligt motiverad om jag kan känna mig grym i min träningsoutfit! Jag menar, vilken kick får man inte av nya träningskläder?
Jag har ju även alltid gillat att stå ut från mängden, vill inte vara som alla andra, utan låta min personlighet få synnas i  både vad jag gör och hur jag ser ut.
Därför har jag aldrig riktigt funnit min brand så att säga i gym-mode världen..........inte före jag kom i kontakt med Pineapple Clothing!
Pineapple Clothing är en brand hemma från USA och framför kläder för damer i alla åldrar och former.
Förutom träningskläder finner du också kläder för fest, jobb och everyday casual.
Du kan matcha dig med din dotter/döttrar och även shoppa kläder till dina töser.
Hos Pineapple Clothing hittar du även dina gravid-kläder och allt från träningskläder till festklänningar i även större storlekar.
Om vi återgår till träningsvärlden så älskar jag de modiga färgerna och mönstren på alla träningskläder! Det finns verkligen någonting för ALLA hos Pineapple Clothing!
Bäst är ju även att de är eco-friendly och kläderna är av bra kvalitè!
Utan att skryta destu mer om branden låter jag kläderna tala för sig själva. Gå därför in och kolla på hela sortimentet på www.pineappleclothing.com
Med koden "susmak" får du hela 20% rabatt på din beställning!
Direkt länk till sidan finner ni även uppe på startsidan på bloggen under kategorin "Länkar".
 
'
 
 
 
 
 
'
 
Bjuder här på några favoriter från Pineapple Clothing, som sagt så finns det färger och mönster i det oändliga, låt dina kläder få uttala din personlighet var du än befinner dig någonstanns,
våga vara du!
Skall knäppa några bättre bilder av mina egna tränings-outfits bara jag får en extra hand över hihhi.......under tiden får ni allt gå och bekanta er med kläderna, och shoppa loss med min personliga rabattkod!
We´re worth the best!😘
 
//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress