Susanna

Brand ambassador.
Ännu kallare idag morse.......BARA - 27 grader!
Beslöt att hålla Aurora hemma från dagis för att slippa behöva dra med ut bebis i det kalla vädret. Dels så fick vi inte igång motorvärmaren imorse så tog det som ett tecken.
De andra barnen packade jag in så gott jag kunde och virade till sisst in dem i varsin filt haha......
Skolbarnen hade även gymnastik idag och jag kan känna att jag blir lite smått frustrerad över dethär med att lågstadie-elever har duschtvång.
Idag skickade jag ett meddelande på wilma och klargjorde att ingen utav mina barn ska duscha idag pga sköldgraderna!
Jag menar på vems ansvar är det sen att se till att ungarna klär på sig på rasterna ordentligt? Gillar verkligen inte att barnen skall behöva vara ute på raster samt gå hem från skolbussen om de duschat efter gymnastiken som äger rum på morgonen!
Bara jag?
 
Våran förmiddag här hemma gick till att slumra i soffan. Lillen varit lite mera samarbetsvillig idag, sålänge vi höll oss nära bröstet och inte rörde på oss så värst mycket höhhö..... i och med passade jag på att skriva under en sådan här grej.
Tyckte det kunde vara en bra sak och helt på sin plats.😀
Har sovit otroligt gott inatt också, får tacka bra kvällsrutiner samt en lyckad träning för det! Visserligen nattmatat 4 gånger men så fort huvudet nått kudden har jag liksom varit medvetslös direkt.
Tacksamhet, tacksamhet.🙏
 
 
Ännu bättre är ju att träningskläderna jag numer är ambassadör för äntligen kom också! Har nästan väntat ihjäl mig, kläderna kommer ju från USA så det tog lite tid men ack så värt väntan var!!
Jag kommer inom kort göra ett inlägg kring kläderna och hur NI  OCKSÅ kan beställa hem dessa unika gymkläder så stay put!💗
 
 
Mönster, färger, vilt och galet........bara älskar när man vågar sticka ut😘
Mycket bra Tisdag!
Puss//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress