Susanna

En Julhälsning från BB.
Vill passa på att önska alla kära läsare en riktigt god och fridfull Jul! Här myser jag med min lilla skatt på BB i Lojo i väntan på barnläkaren. Om allt ser bra ut med mini kommer vi få åka hem och fira jul tillsammans med resten av familjen❤️
Lyckan och tacksamheten jag känner just nu är obeskrivlig. Jag vet att jag ofta upprepar min tacksamhet men sanningen är, att jag ej kan beskriva den i tillräcklig stor grad hur jag än försöker!
 
Det var igår 23.12, dagen före Julafton som vattnet plötsligt gick hemma runt kl 12.00. 
Tillsammans med mannen åkte vi i rask takt iväg mot Lojo. Dock känner jag redan efter en bit att detta nog inte kommer att gå och vi får ringa ambulansen som möter upp oss.
Ambulanspersonalen är snäll och lugnande men tack och lov får vi endå sällskap av en barnmorska som skickats ut på fältet för att möta oss i ambulansen.
Klockan 13.26, knappa timmen efter att vattnet har gått är vår son född.
Han föddes i ambulansen invid vägkanten mitt i julruschen. En riktig fullpoängare och allt blev så himla perfekt trots den rasande farten han valde att komma på!
Vi mår alla oförskämt bra och kan knappt vänta på att få åka hem till stöket!😍
 
 
Ta hand om varandra och njut av Julen så hörs vi inom kort.
Puss//Sanna
 
 
 
 
 
Nina

Hei Sanna. Grattis till dej occh önskar en fin jul till alla i famijlen.
Din lills fick en mössa värt att spara.
Kramisar till dej från Nina.

Nina

Hei Sanna.
Stort grattis till er nya medlem i familjen.
Många jul hälsningar till hela er alla .
Nina.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress