Susanna

Monday Madness & vagnfunderingar.
Jag vill tacka alla som svarade på min fråga kring när exakt det var som man blev kallad till första tandundersökningen för bäbis, uppskattar er sååå mycket och vill att ni alla ska veta det!💕
Jag vaknade alltså upp idag morse medveten om att vi INTE har fått kallelse till tandsköterskan för lillis, vilket han borde ha fått kring 8-månaders ålder (nu blir han ju snart 11 månader)
Detta är verkligen inget bra sätt för mig att vakna upp på!
Jag var nästan beredd på att skaffa advokat i frågan kring allt detta med namnet och hurudana svårigheter det har inneburit (och är ju inte över ännu) och att det kan få dröjja såhär länge.
Dock hann jag inte börja ta itu med detta då vi hade bråttom iväg till dagis och så vidare till rådgviningen💗.
Jag ringde dock till tandvården i Raseborg och fick betjäning av en jättetrevlig kvinna som jag trodde var avgörande för hur min energi fördelade sig för resten utav dagen! Hon var glad och trevlig och gav oss en tid till tandsköterskan redan imorgonbitti.
Jag kände mig genast snäppet lättare efter att ha fått det uppgjort.🙂
 
På rådgivningen var allt mer än bra och liten växer och mår bra inne i magen😍
Även mitt hemoglobin var bättre vilket jag ju även känt tack vare mindre trötthet och mer energi!
Är allmänt helt "amazed" över hur stor skillnaden är på denna graviditet och förra, även fasst det är så kort tid emellan dem.
Gjorde till och med chins på gymmet under passet i helgen och det kändes.....BRA!
Cravings jag har just nu är bland annat ;
- Iskaffe ( så jäkla fräscht)
- kvarg med vispad grädde och bär (himmelskt)😍
Inte så farligt om ni frågar mig. Jag trodde jag hade cravings på vaniljglass med chokladsås både i Lördags och Söndags men det var faktiskt inte gott alls?!😆
 
Här snart skall jag iväg till gymmet. Direkt efter det blir det föräldramötet på skolan. Åter ett möte där jag borde kunna dela upp mig på 3 delar då alla klasser efter infon går till sina egna rum och pratar mer om saker som är aktuellt klassmässigt.
Leevi har igen fått ny lärare för denna årskurs så jag antar att det blir att gå till hans klassrum och lyssna lite vad den nya lärarinnan har för värderingar och målsättningar för klassen.
 
Imorgon skall vi förutom tandundersökning även åka och spana in en ny vagn till lillis och hans lillebror i magen😍 Är faktiskt löjligt taggad för att vara helt ärlig, och drömde till och med om vagnen och hur jag "strollade" runt med den och mina bäbisar inatt😍😅
Snacka om knäpp!
 
Om ni har syskonen tätt, vad använder ni för vagn? Vad har varit plus & minus och varför beslöt ni er för just "DEN" vagnen?😄
 
 
 
Puss//Sanna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress