Susanna

Myslördag.
En Lördag utan måsten, stress och iklädd stödbälte, kan det bli bättre eller?😂
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom jag skulle plocka upp två par toppar jag fyndat på facebook-loppis samt ville spana in mini-bands på topsport i Karis beslöt vi för att försöka hitta en  ny park där också och åkte iväg genast efter frukost. Efter många om och men samt ett jädrans råddande i trafiken (Karis, typ värsta korsningarna ever eller?!) hittade vi en rolig övergiven park där det även fanns en spindelgunga! Aurora hade aldrig gungat i en sån tisigare och tyckte det var fett latjo lajban. Jag njöt också som flodhästen i vattnet när även jag kunde ta del av leken tack vare stödbältet för magen! Jättekul hade vi!
Efter det kom vi hem till Ekenäs igen för lite tortillauppköp samt även..............
 
Yup.........hundshampoo! Tycker det är dags för den här ruggugglan att få sig ett bad, så det står morgondagen för (om det inte regnar och är skitkallt väder) Ni anar ju på minen här att detta var enbart mammabears beslut. Vovve själv tycker det är fullt ok att lukta unk och en stor stygg schäfers rättighet att lukta lika illa som man ser ut. Jag var faktiskt lite fräck där och valde ett shampoo som doftar jordgubbskräm...... jag menar....... inga bollar har han, och nu ska mamma ta den sissta manliga fördel av honom........stanken!🤣
Alla pudlar på gatan kommer typ mobba honom efter imorgon när det kommer dofta jordgubbskräm i hela kvarteret efter oss när vi är ute och trallar.
Försöker trösta och säga att enbart en riktig man kan bära en sån doft och inte för vilken chihuahua som hellst.
Stackarn.
Jag hoppas att ni  har hafft en lika skön Lördag som här (förutom hundmobbningen då´rå)
Imorgon ska jag som sagt tvätta rugguggla och så kanske träna lite med mina nya mini-bands. Dom kommer bli en ny favorit nu under sissta delen av graviditeten.
Ha en trevlig kväll!
//Sanna
 
(obs! Ingen schäfers heder tog skada pga detta inlägg!)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress