Susanna

Tjejkväll!
Med de två bästa pinglorna jag vet i hela världen, nämligen mina vackra döttrar.
Ja, jag är verkligen en osocial typ, har noll behov av egentid (snälla påminn mig ej om gårdagen och dens kvällsbravader nu, då får jag käka upp allt jag häver ur mig!)
Saker som "tjejkvällar" ,"movienights" eller "en kväll på stan" intresserar mig inte helt enkelt. Om jag får åka och nöjja mig tillsammans med mannen på tumis är en annan sak, ut och dansa, äta. eller något, eller att vi gör något hela familjen då är jag med fullt ut, men annars känner jag faktiskt inget större behov av att göra saker på egen hand.
Detta är också ett väldigt hett ämne helt i onödan tycker jag, angående egentid eller inte. Var och en gör som den vill och känner helt enkelt.
KVALITETSTID där emot med någon utav barnen, som när jag tränar med någon utav pojkarna eller som ikväll tjejkväll med Lilja och Aurora, det uppskattar jag något enormt!!
 
Leevi,Lilja och Lionels far kom nämligen till stan idag och skulle hämta upp barn 1, 2 och 3 från skolan och spendera helgen tillsammans med dem, men av någon anledning ville inte Lilja följa med, så istället beslöt vi för att ha en riktig tjejkväll ikväll!
Frågade Lilja vad hon mest av allt skulle vilja göra för något?!t något riktigt tjejigt som vi så sällan gör när alla killar är med. Vi beslöt oss för att fixa naglarna, lägga lite ansiktsmask och baka äppelpaj😍
Mina tår behöver verkligen piffas upp inför förlossningen med nytt lack så detta kommer bli riktigt riktigt nice!💖
 
 
 
 
 
 
Kom väldigt blandade bilder på mig och mina girls nu, men dom är bara så goa allihopa så kunde inte välja!
Visste ni förästen att jag redan var gravid då vi gifte oss jag och M? En liten hemlighet som bara vi två visste av under vår stora dag. Det var otroligt mysigt!
Nu fixa lite inför kvällen med världens bässta tjejjer. Återkommer med pics antingen ikväll när prinsessorna sover eller så imorgon ifall att det blir sent.
Är verkligen taggad inför helgen nu!
Ha en underbar Fredag alla!
//Sanna
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress