Susanna

Husvisning.
Gårdagen rusade förbi av bara farten. Som vanligt så åkte jag och de minsta barnen iväg och tränade direkt från morgonen. Jag brukar sikta på att vara på gymmet klockan 9 och så tränar jag till 10 halv 11 ungefär. Sedan när vi kommer hem är det dags för killarna att vila och jag äter mål nummer 1 för dagen.
Gillar att träna på morgonen och på tom mage och att sedan få sitta i lugn och ro med ett lite större mål när killarna vilar.
Det kallar jag vardagslyx!
Efter det var det städning på agendan. Vi ska ha visning av lägenheten idag (och på Torsdag) så jag passade på att röjja lite i varje hörn.
Problemet med det är ju att det inte syns mera idag precis.
Så nu efter morgon kaffet och frukost är det bara att börja om igen.
 
Vi hade även fotbolls träningar hela familjen igår kväll ( förutom då Leevi och Lionel som kommer hem imorgon 💗)
Jag råkade skada min vrist rätt ordentligt här för några veckor sedan. Den gör sig fortfarande påmind och trots att jag tejpar den ordentligt så känner jag att den lätt vill vända sig igen och jag får lätt ont. Även pekfingret på min högra hand har börjat få smaka på vad denna sport verkligen är för något, något i leden som verkligen inte känns sådär jätteskönt och igår fick jag en stöt precis på det fingret....igen.
 
No can do och Fredagen den 9.7 spelar vi äntligen vår första match.
Vi borde egentligen redan ha spelat men en del utav laget hade tyvärr utsats för korona exponering och hamnade i karantän. Besvikelsen var stor då alla förberedelser redan var i full gång med tankning och så den psyksiska biten inför en tävling.
Men, det är sådant man inte kan göra någonting åt, och som tävlingsidrottare måste man vara beredd på allt.
 
Nu lite frukost och så ta tag i städningen.
Vad ska ni göra idag?
 
 
The more you sweat in practice, the less you bleed in battle.
 
 
Min frukost, mål nummer 1, whatever you wan`t to call it såg igår ut såhär!
 
Kram// Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress