Susanna

Läkarbesök & back to secound hand!
Idag hade vi Alfas första läkarbesök. Tror ni mig om jag berättar att han gått upp ca 800 gram på två veckor?!😳😅
Inte så konstigt att han har magknip. Inatt gick det dock bättre med nappen, sålänge jag smekte honom på kinden samtidigt hehhe....har alltså inte sovit destu bättre för det.
Får nog allt ta och börja försöka truga lite mer så att tarmarna får vila sig lite mellan varven.💗
 
 
Även mamma jag besiktades idag (😆) läkaren konstaterade att allt stog mer än bra till med mig också. Jag har nu även gått ner nästan allt jag gick upp under graviditeten, detta gör mig endå snäppet nervös. Eftersom Alfa äter som en häst är jag rädd för att gå ner för mycket, och med tanke på att jag nu är nere på min startvikt hoppas jag på att viktnedgången bromsar upp lite nu.
Jag vill behålla mjukheten efter graviditeten men samtidigt bygga muskler och bli fasstare.
Bara att försöka få in flera styrke pass så småningom och se till att kosten är energi-givande och innehåller mycket med goda fetter!
 
Efter rådgivningen begav vi oss till loppis trollet och jag har nu ett eget bord med främst kläder till försäljning där.
Bordet är nr 168 med kläder främst för tejjer i storlekar 86-92 och även endel lite större storlekar och märken som "mumin", "bamse" och me&i blandat med hm och lindex.
Har även en hel del av mina egna kläder till försäljning med bland annat träningskläder, klänningar, toppar och även några gravidplagg som jag anser vara överflödiga i min garderob just nu.
In och tjika om ni har vägarna förbi!😊
 
 
Självklart gick jag ju runt ett varv och kollade och tänkte ramla baklänges då jag fann denna leopardrock!!
Hade tänkt beställa en exakt sådan från Gina Trico men blev för snål och tur var vell det för nu fyndade jag en secoundhand istället😍
 
 
Hur snygg?😍
 
Känner allmänt att jag befinner mig i rätt så bra läge då det kommer till att finna mig själv stilmässigt igen efter att ha varit gravid i typ en evighet. Jag tycker att jag funnit den röda tråden i min garderob och vet vad jag vill med min stil och mina kläder.
 
Tänkte även skriva ett inlägg kring enbart stil, och att finna den igen efter att fått ett eller flera barn efter varandra och som jag, lite tappat bort sigsjälv och sin stil där på vägen någonstanns.
Inväntar bara ett till paket från MONKI först, sen tänkte jag visa er lite hur min nya garderob ser ut samt ge lite nycklar till hur ni får till det enklast och bäst och utan att spendera allt för mycket pengar!💗
Hoppas ni blev pippiga på det, för det är jag!
 
Hur mår ni annars idag?
Mår ni bra? Vad har ni gjort? Har ni uppnåt något?🙂
 
Puss//Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress