Susanna

Graviditet, bullar och drömmar. (och så självklart mera loppisfynd)
Tisdagens Baby boot camp- kick off gick superbra och jag känner mig nöjd och glad över energin som det gav mig💗 härliga mammor och härliga bebisar och väntar redan på morgondagens träning!
 
Jag själv sitter i soffan med en inte allt för mysig bebis i magen, börjar bli trångt där inne och får ständigt små trevliga knän och hälar uppstaplade rätt under brösten🙄.
Blir alltid lite smått illamående när dessa små kroppsdelar urskiljer sig på pass bra och grejjar på där mitt under revbenen🙊
Värst är det på kvällarna, kan omöjligt sitta och chilla i soffan för det är ett jäkla liv där inne i magen, inte heller vill jag äta mer efter att ha ätit mat någon gång där runt 16-17. helt enkelt för att det inte finns mer plats.
Imorgon går jag in i vecka 35 av graviditeten och endast 5 veckor kvar tills lillebror äntligen kommer ut😍 Jag tänker mer och mer på kommande förlossning och samma mönster som tidigare har börjat visa sig....... om kvällarna är jag smånervös och kanske snäppet orolig inför förlossningen, medans jag på morgonen endast känner iver och nyfikenhet och skulle hellst vilja föda idag!
Kanske inte så konstigt att jag alltid fött på dagen😄
 
 
 
 
Besökte även loppis trollet igår igen tillsammans med mannen, Avicii, Lilja och Aurora efter att vi tillsammans hämtat Aurora på dagis. Igen kom jag hem med en liten knippe märkesgrejs men som skulle ha kostat bra mycket mera om jag skulle ha handlat allting nytt!
 
Aurora fick nya denim-hängselbyxor som jag tyckte var enormt söta! Till Leevi hittade jag en Vans-tröja och tack och lov även med långa ärmar såhär till vintern.
Hittade även två par Björn borg kallingar och fasstän jag egentligen har principen att jag ej köper underkläder så var dessa i så pass bra skick och hey....Björn borg!😉 Så dom fick hänga med hem till ungen dom också.
Till mig fyndade jag ett snyggt Nike-linne för bara femman samt en snapback till mannen.
Allt för just under 20e!😍
Complacido confortable!👏
 
 
 
Idag har det ju varit värsta pissvädret igen! och jag bara kände hur humöret åter ville svika mig på morgonen igen.
Istället begav vi oss iväg för att fylla på järn-förrådet samt macapulver och mct-olja för att försöka boosta energin till max dessa gråa dagar!
Handlade även en ny skrivbok för planer och drömmar samt bullar och godis-stänger!
Whatever it takes!💗
Vad gör ni för att boosta energin såhär i November?
 
Kram//sanna.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress