Susanna

Första gången borta över natten.
Mötet på Banken i Onsdags var innehållsrikt. Vi fick svar på våra frågor och vet nu hur vi ska gå till väga när dagen väl kommer att vi är beredda på att köpa. Vi hann även avnjuta sommarens första kulglass och shoppa en ny sommarmössa till lillis (min telefon är stendöd för tillfället tack vare att någon har tuggat på min laddare så kan därför inte tillägga bilder men det kommer!)
Vi handlade mössa på Lindex och fick till min stora besvikelse se att de hemska provocerande spets-bh:na hängde kvar på precis samma ställe som senast.
Ni som inte läst mitt upprörda inlägg kring detta kan gå in och kika HÄR!
Detta TROTS att jag reklamerade?!
Inte nog med det så ska Lilja tillsammans med en kompis besöka Lindex idag efter skolan och jag fasar för att hon kommer hem med en fodrad spetsbh i shoppingpåsen. Känner mig hjälplös då jag ej kan kontrollera läget och samtidigt blir jag så arg att det kokar innombords!
 
Hur som haver. Idag är det dags för mig att åka ut till skärgården tillsammans med min stuidegrupp för erfarenhetsexpert. Jag torde bli färdig denna helg och jobbade hela dagen igår med mitt slutarbete. I och med detta kommer jag spendera natten borta för första gången på tja...evigheter! Lillen får ju sina utbrott i och med utvecklingsfasen han är inne i just nu så ska bli intressant och se hur pappsen klarar det hehhe.
Jag själv ser så otroligt fram emot att komma få sova en hel natt utan något som hellst störande moment.
När skulle det ha hänt senast?!
Är rädd för att jag aldrig vaknar mer haha😂
Vi bor enkelt i stuga med utedass och ikväll blir det bastubad och gemenskap tillsammans med gruppen ute i skärgården. Det finns även en lägervärd på plats som lagar mat till oss så för mig är detta lite som en lyx-mini semester. Egentligen håller eventet på hela helgen, men eftersom mannen jobbar på Söndag kommer jag hem redan sent på Lördag kväll.
För att vara första gången jag är borta tycker jag det känns riktigt tillräckligt med en natt också.
Jag vill  härmed önska er en trevlig helg. Jag återkommer igen nästa vecka med förhoppningsvis många fina bilder och ett intyg över min avklarade erfarenhetsexpert-examen.
Puss&kram // Sanna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress