Susanna

Underbara morgonstund.
Ibland måste jag bara få vakna före alla andra.  Offtast fungerar det bara när mina tre äldsta  skatter är borta tack vare att båda sönerna har tendens att vakna lååångt före soluppgången.
Men idag var en sådan morgon, efter att regnet störtat ner mer än halva natten och luften doftar av blöt sommar och syren från sovrumsfönstret som står på glänt.
Jag vänder mig om och kommer ihåg hur jag flyttat över lillen någongång under tidiga morgontimmen och nu har han sökt trygghet och värme tätt intill pappa på andra sidan av sängen.
Det är tyst i huset och bara andetagen av dessa två som jag älskar mer än någonting annat existerande hörs.
Aurora sover också fortfarande i sin egen säng i rummet intill och jag tänker på de fina bilder , videos och härliga samtal jag hafft med de tre äldre barnen som firar sommarlov uppe i Österbotten.
Det bara sköljer sakta men starkt över hela mig hur otroligt tacksam och lycklig jag är över hela min fantastiska familj❤️
(null)
Över allt annat, så önskar jag att få ha det precis såhär resten av livet allra mest!

Lycka,kärlek,tacksamhet. Det är vad denna Söndag är gjord av!❤️
Puss//Sanna.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress