Susanna

Beach-perfect
Idag var jag fasst besluten över att jag och mina 2 minsta skulle spendera en dag på stranden.
Arbetet det innebar före vi väl var stationerade var nästan mer än jag klarade av och än en gång får jag bara konstatera att jag närsomhellst väljer att vara 5-barnsmamma!❤️❤️❤️❤️❤️
Jag menar, när vi är alla tillsammans, jag och mitt gäng, så hjälps vi ju åt och alla bär varsin grej och allt precis ALLT går så mycket smidigare.
Denhär gången fick jag springa två gånger upp och ner för en hiskeligt brant backe, först med filtar, parasoll ,kylväska och babysitter.
Andra rundan med bebis + 4-åring med sina sandsaker.
Före vi ens kom så långt som till beachen var jag ju tvungen att först åka in till city och handla trip och våtservetter........ herr bajskorv passande ju på att bajsa ner sig direkt vi satte oss i bilen och började köra😩
Vet inte hur många gånger jag flaschade rumpan när jag skulle ha ut lilleman med bilstol och hela faderullan till både Lidl och Tokmanni och vinden fick tag i min strandklänning men får vell bjuda på det Haha 😂
Sissta slutligen, med svetten rinnande precis överallt så fick vi endå en kanoneftermiddag, lillis, Aurora och jag. 
Till och med lilleman badade i det varma vattnet och efter det somnade han i babysittern och jag fick leka lite med Aurora i vattnet också!
Väntar bara att mannen blir ledig och vi får åka tillsammans till stranden, så att jag får mera bilder på när bebbe badar, han var supersöööt kan jag lova!😍
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Alla nöjda och glada är vi nu hemma igen, och mamma jag har bränt ryggen riktigt ordentligt.... skööönt 🙄
Hur har ni spenderat eran Fredag?
Tack för att ni finns och orkar tjika in på bloggen!
Kram// Sanna
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress