Susanna

Lugnare Måndag.
Efter en helg med full fjång fick jag tack och lov en lite lugnare Måndag. Satt länge uppe och grubblade igår framför tända ljus och lyssnade på stormen utanför fönstret.
Inte fick jag sömn på resten utav natten heller, låg mest och tänkte hur mysigt det blev i sovrummet efter att vi möblerade om😍 Satte ju även upp lite lights i fönstret och kring den stora spegeln, så fasstän vi inte hunnit måla om väggarna ännu så trivs jag jättebra!
Måste ta bild så ni får se här snart!💗
 
Även Avcii vaknade av någon underlig anledning redan klockan 04.30 imorse. Jag antar det är tänderna igen. Han får hela 4 stycken nya stora käktänder, och alla på samma gång igen.
Mannen fick stiga upp med honom och jag lyckades somna någon gång där efter det och steg sedan upp klockan 10.00.
 
Med lite mindre sammandragningar idag gick vi även en kort promenad i det outförsägbara Decembervädret. Tycker det är så jäkla synd att snön (det lilla vi hade) var tvunget att smälta bort. Det muntrade ju upp iallafall lite.
Dagarna går i vilket fall somhellst, och dom går fort!
Imorgon är det endast 9 dagar tills jag blir igångsatt om inget annat händer (angst alltså!)😩
Måste typ vara första gången någonsinn jag i dethär skedet av graviditeten känner att jag skulle behöva mera tid!
Samtidigt som jag är mer än ready att få hålla min envise lille son i mina armar!
 
Jag har även börjat undra om han kommer att skilja sig från de andra på något sätt?
Kommer han att vara annorlunda tack vare att han luggit i säte?
Kommer jag som hans mamma att märka att han eventuellt är extra envis eller något annat?
 
Klar sak att jag är nyfiken på, vem det är som envisas där i mitt djupa innre, och jag tror att denhär förlossningen kommer vara den mest känslosamma jag någonsinn varit med om!💖
 
Nu ska jag lägga ungarna och slå mig ner framför en film på Netflix som bara jag vill se. Mannen är på brandkårsövningar och jag får ha en stund för mig själv.
Vardagslyx!
 
 
Snälla snö kom tillbaka!
 
//Sanna
Anonym

Hälsningar från en envis rumpnisse som tycker mycket om din blogg! Håller tummarna för att allt ska gå bra!

Svar: tack snälla, så kul å höra! 😍
Susanna

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress